Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 345678910 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 94

Emner: Missemor 2010

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så blev det til et par posebukser og en sol-nederdel til barnebarnet. Det er uhyggeligt som hun gror De bukser og nederdele jeg syede til hende i foråret, er lige på nippet til at være for korte nu, så jeg måtte lige på hovedet i skabet for at se, hvad der kunne bruges. Der blev også et par posebukser til hendes mor, men dem nåede jeg ikke at få taget et billed af, før de var bortført fra mit hjem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #62
    symadammen Gæst
    Rigtig søde ting du har syet til barnebarnet - det er en smart ide med den brede ribkant

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da op hvor du er hurtig...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så var der et bestillingsarbejde færdig. Et barnevognstæppe med hjelmhue i nyfødt og et par måneder og lange sokker. Det er til min svigerdatters storesøster der skal have barn til november.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Dejlige ting! : )

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så blev jeg færdig med den trøje min ene svigerdatter ønsker sig i fødselsdagsgave i oktober. Hun havde selv fundet modellen på Garnstudio.
    Der blev også lige til et huetørklæde i samme lækre garn.
    Det er Nepal, pinde 4½ og 5, rigtig lækkert garn, og hurtigt at strikke med.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da ferie den fik du hurtig færdig den bliver lun at have på her til vinter..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    det er altså nogle fantastiske ting du får fremstillet. Og at du så samtidig også har tid til at dele ud af dine mønstre (og hvis du laver sådan nogle skønne ting til hele din famile - så vil jeg gerne i familie med dig )
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #69
    lenemormeinild Gæst
    Sikke en dejlig svigermor du er lutter skønne gaver og tak fordi du har delt din opskrift på huehalstørklædet med os andre.

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg synes nu det er dejligt, at svigerdøtre og andre selv finder de modeller de kunne tænke sig, for så ved jeg, at tingene bliver brugt

    Ikke at jeg ikke kan lide at overraske, men det er sådan med lidt mindre ting, og ting jeg finder/opsnapper som de godt kunne tænke sig.

    Og ikke mindst - jeg deler gerne !!!! - for jeg er nok en af dem der hurtigst snupper tips og ideer fra Jer andre - så nu er jeg begyndt at skrive ned, hvad det er jeg sidder og laver, for det er sjældent jeg holder mig direkte til en opskrift.

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 345678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •