Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 2345678910 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 94

Emner: Missemor 2010

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Tak for roserne. Jeg har faktisk ikke ret mange mønstre at sy efter. Det er faktisk et grundmønster som jeg så tegner et nyt efter, efterhånden som ungerne vokser. Man kan så variere med lomme, hætte eller bare med en ribkant i halsen, måske en v-udskæring. Nu var der noget stof tilbage fra posebukserne, så ved at bruge det på et ekstra sæt, kan det jo kombineres på kryds og tværs. Man kan også sætte et mærke på, evt. et der er pillet af noget udtjent tøj der alligevel skulle smides ud, eller måske man kan applikere noget på. Det er jo kun fantasien der sætter grænser.

    I øjeblikket er jeg på sidste ærme på en strikket bluse i Bumbo-uld fra Bilka, der var tilbud på i sidste uge, også med hætte, vores bonus-barnebarn er meget glad for hætter/huer. Det er sådan en "lige-op-og-ned" bluse, så der har jeg bare taget mål efter en bluse han har, der passer nu, og så lavet denne her lidt større, så den kan bruges til efteråret.

    Billedet kommer senere i dag eller i morgen.

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så fik jeg fundet de helt perfekte knapper til trøjen, synes jeg selv. I hvert fald matcher de den olivengrønne stribe og kanterne på trøjen.

    Så nu er der en lille dreng, der forhåbentlig kan holde varmen til efteråret.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så blev der også lige til en lille tophue og en halsedisse der matcher trøjen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hvor er det super lækre ting, du får lavet Missemor.
    Strikke Marie

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Dejlige ting! : )

  6. #56
    lenemormeinild Gæst
    Der er da en der bliver glad og super at det ikke ligner alle andres så er det meget letter at finde i børnehaven
    Det er super flot, glæder mig også til at strikke til mit kommende barnebarn.

  7. #57
    kathe1964 Gæst
    Jamen dette kan jeg jo ikke sidde ikke og sige noget til...
    Elsker selv dukker og her dukker ideèrne jo også op...
    Dejlige ting du her har lavet.
    mange hilsner fra kathe1964

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    dejligt at den lile fyr nu har noget varmt at få på og dejligt at de vil bruge det som du laver .der er ikke ale unge der vil have hjemme strikket ting til deres børn.
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Kan ikke finde Hello Kitty i download?
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hello Kitty kommer aldrig i Tips og opskrifter da der er ophavrettigheder på den
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •