Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 678910
Viser resultater 91 til 94 af 94

Emner: Missemor 2010

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så blev der tid til lidt private ting igen.

    To par tykke sokker og et par ligeså tykke vanter forsvandt ud af døren, før jeg nåede at få kameraet frem.

    Men et sæt kærestevanter til søn og svigerdatter nåede jeg at få taget et billed af. Hvis det ikke lige kan ses, er der strikket et hjerte på fællesvanten i vrangmasker, lige midt på.

    Et par lange strømper med skafter i rib, til barnebarnet, der bruger dem udover strømpebukserne.

    Og sidst men ikke mindst, et broderet juletræstæppe, 120 cm. i diameter, til søn og svigerdatter i indflytningsgave i deres nye hus.

    Og så må jeg vist igang med de sidste julegaver.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Tak for roserne.

    Tæppet er faktisk et gammelt kit, vel en 10 år gammelt, og kan faktisk ikke huske, hvor jeg har købt det. For nogle år siden købte jeg et stort stykke hessain (gade vide om det er stavet rigtigt) og klippede det ud i 4 stykker, har jo 4 sønner. Mønstret havde jeg jo, og lidt garn tilbage. Men hvid, rød og sort manglede jeg. Der købte jeg nissegarn, det passede lige i tykkelsen. Vupti, 5-6 dage og et par halve nætter senere, var indflytningsgaven klar.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Om dette er helt rigtigt at lægge i denne tråd, ja se det er spørgsmålet, men jeg kan garantere for, at det er HÅNDarbejde.

    I går fik jeg lavet årets julekonfekt. Nu håber jeg så bare, at det holder til jul, i hvert fald noget af det. Jeg bruger det nemlig gerne til små værtindegaver, hvis vi skal nogen steder her i december.
    Og så var jeg selvfølgelig udgået for de små konfektforme, der lige sætter prikken over i-et. Hverken Bilka eller Biltema havde nogen, så i dag fortsætter jagten i butikkerne her i Vordingborg.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Ja så når jeg vist ikke mere i år.

    Barnebarnet havde kolde kinder i går, så jeg måtte lige strikke en hue til hende, der kan holde kinderne varme, til vi skal kigge på lidt fyrværkeri i aften.

    Farverne er måske ikke så spændende til en lille pige, men det var hvad jeg lige kunne finde i skabet. Jeg lavede lige ved samme lejlighed een mere lidt større, til vores bonusbarnebarn, han skal heller ikke fryse
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 678910

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •