Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 37 af 37

Emner: encaustik, voksmalerier

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2011
    Geografisk sted
    Fuglebjerg
    Indlæg
    6
    Tusind tak for al hjælpen herinde. Jeg har nu fået bestilt alle de voksmaterialer jeg forventer at skulle bruge og går nu bare og venter spændt på, at modtage det hele. Jeg har også fået lånt bogen ´Kunsten at male med voks med Michael Bossom. Den er suveræn god med masser af gode råd og informationer og en masse dejlige billeder. Det er kun fantasien der kan sætte grænser for hvad man kan. Tusind tusind tak. Jeg er bare så glad for responsen herinde.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Ja Rokken er et kæmpegodt forum..godt du fik fat i materialerne
    Sååå lad dine medrokkere lige være med på en når du har fået "strøget" nogle billeder. det vil nemlig være

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hold da op..du har da rigtig nok fået godt fat i teknikken..
    de er flotte dine voksbilleder

    Tror du skal oprette din helt egen tråd med dine egne arbejder for 2011..bed hundeuld om at lægge dine flotte billeder ind under der...så har du alt dit eget færdige arbejde et sted.

    Pigment farver kan bl.a. bestilles her http://www.cchobby.dk/Pages/Search.a...ver%20color%20

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Det her er jeg nød til og prøve det ser utrolig spændende ud, og til al held har jeg et gammelt strygejern
    Prinsessen

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har Zanni fået sin egen tråd http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=25486
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    Voksmaleri er noget jeg skal prøve en dag. Siden engang for mange år siden, hvor jeg så teknikken blive demonstreret i en Fredensborg Indkøbscentral, dengang Panduro Hobby hed det, har jeg været facineret af, hvor flotte billeder man kan lave.

    Øv øv, at mit gamle strygejern røg ud for et års tid siden.

    Super flotte billeder der bliver vist
    Mvh
    Salvia

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    19 May 2008
    Geografisk sted
    nordsjælland
    Indlæg
    1

    Smiler

    Hejsa flotte billeder, hvor køber man div. farvepigmenter hvis man selv skal lave voksfarverne ?....Hvis man ikke selv laver farverne, hvor kan de så købes ?

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •