Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 57

Emner: Tessies færdige arbejde i 2010 Nyt i #57

  1. #41
    marion Gæst
    tænker det sammen ærgeligt for ville da gerne invetere dig på middag for wauw et flot sjal.. eller de er alle rigtig smukke...

    og sikke mange ting du får lavet

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Tak for de pæne ord. Det kunne da ellers være skønt med alle de invitationer.

    Marion, du har vel lagt mærke til, at det svarer til det ½ af det svøb, du er ved at lave.
    Venlig hilsen Tessie

  3. #43
    marion Gæst
    ja da og det er også et kommende projekt at jeg vil lave sjalet.. :-)

    har skam allerede bestilt en masse garn hvor noget af det skulle bruges til det... hmm ved skam bare ikke hvornår jeg skal nå at strikke det hele jeg vil strikke alt det arbejde tager dælme alt ens fritid inkl det at have et gammelt hus og 2 drenge som desværre ikke gider at strikke med deres mor mere...

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    9400 Nørresundby
    Indlæg
    153
    Et rigtig flot sjal.... også farven...

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af Tessie Se meddelelser
    Igen har jeg strikket et prinsesjal. Jeg forundres til stadighed over den forandring, der er fra man står med den lille lap man lige har færdigstrikket, til det færdige resultat, når det er spændt ud. Farven var jeg ikke helt tilfreds med mens jeg strikkede, men også farvespillet har vundet, efter at sjalet er helt færdigt. Jeg har som tidligere strikket i Evilla fra Impaz. 40,- i garn, blev det til. Nu er det bare at håbe, man bliver inviteret i byen, for det er da den helt oplagte værtindegave.
    En meget, meget flot værtindegave
    og Julemor

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Nu er mit vævestrikkedesjal så færdigt. Jeg synes selv, at det er blevet rigtig flot, og da jeg var på messe i Fredericia købte jeg garn til et mere.
    Derværre troede min hund at strikkekurven var til at sove i, da vi for nogle weekender siden var i sommerhus, så hun fik revet nogle tråde op og hul et par steder, da hun trampede rundt i det, for at komme til at ligge rigtig godt. Ellers en gammel hund, som aldrig laver ulykker.




    IMG_3811.jpg

    IMG_3813.jpg
    Venlig hilsen Tessie

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    9400 Nørresundby
    Indlæg
    153
    Hvor er det vel nok et flot sjal du har fået strikket... og sikke et arbejde....

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Sikke et smukt sjal. Og sikke en kvalitetsbevidst hund sådan at vælge strikkekurven som seng.
    Mvh. Mormal.

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Ej, hvor er det flot. Sikke et stort arbejde, men dejligt, at resultatet blev så flot. Lidt ærgerligt med hundens trampen rundt.
    Knus Rita

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Hvor er det flot. En gammel hund ved da hvor man ligger godt.
    Varmt Knus & Kram.


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •