Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 57

Emner: Tessies færdige arbejde i 2010 Nyt i #57

  1. #31
    symadammen Gæst
    Rigtig fine ting du har strikket - især stjernesjalet er jeg vild med

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Så har jeg igen strikket et par sjaler.

    Jeg har aldrig prøvet at strikke dominostrik, så jeg tænkte at det ville være lettest at prøve med et sjal. Opskriften er fra Drops, og det er strikket i Drops Delight. Rigtig blødt og dejligt blev det.


    IMG_3668.jpg

    Dette garn havde jeg egentig købt til Maja-sjalet, men det ville ikke "falde" rigtigt, så i stedet blev det til dette sjal. Opskriften er delvis fra Drops, men jeg har kun brugt et enkelt af diagrammerne, der egentlig hørte til. Sjalet er strikket i Soft Silk.

    IMG_3357.jpg

    Vesten er jeg ikke helt tilfreds med. Den vil ikke blive siddende på plads selvom, jeg har forsøgt mig med forskellige sjalsnåle.
    Opskriften er fra Impaz, og den er strikket i Evilla 8/2

    IMG_3669.jpg
    Venlig hilsen Tessie

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    8653 Them
    Indlæg
    133
    sikke fine ting du laver. Er vild med dit dominosjal. Ærgerligt med vesten, det en vild flot farve.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det er spændende ting, du har lavet, Tessie. Især dominosjalet. Er du så blevet "bidt" af dominostrik nu?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Dejlige ting du har lavet!
    Jeg kan også godt lide at prøve til med noget nyt!

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Flotte ting du har strikket!
    Mvh. Mormal.

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Igen har jeg strikket et prinsesjal. Jeg forundres til stadighed over den forandring, der er fra man står med den lille lap man lige har færdigstrikket, til det færdige resultat, når det er spændt ud. Farven var jeg ikke helt tilfreds med mens jeg strikkede, men også farvespillet har vundet, efter at sjalet er helt færdigt. Jeg har som tidligere strikket i Evilla fra Impaz. 40,- i garn, blev det til. Nu er det bare at håbe, man bliver inviteret i byen, for det er da den helt oplagte værtindegave.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen Tessie

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    Citat Oprindeligt indsendt af Tessie Se meddelelser
    Igen har jeg strikket et prinsesjal. Jeg forundres til stadighed over den forandring, der er fra man står med den lille lap man lige har færdigstrikket, til det færdige resultat, når det er spændt ud. Farven var jeg ikke helt tilfreds med mens jeg strikkede, men også farvespillet har vundet, efter at sjalet er helt færdigt. Jeg har som tidligere strikket i Evilla fra Impaz. 40,- i garn, blev det til. Nu er det bare at håbe, man bliver inviteret i byen, for det er da den helt oplagte værtindegave.
    Superflot værtindegave
    Håber den du giver det til værdsætter det store arbejde, du har lagt i det. Det er da mange timer med strikkepindene

  9. #39
    Rysse Gæst
    kANON FLOTTE TING DU HAR LAVET.

  10. #40
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Tessie Se meddelelser
    Igen har jeg strikket et prinsesjal. Jeg forundres til stadighed over den forandring, der er fra man står med den lille lap man lige har færdigstrikket, til det færdige resultat, når det er spændt ud. Farven var jeg ikke helt tilfreds med mens jeg strikkede, men også farvespillet har vundet, efter at sjalet er helt færdigt. Jeg har som tidligere strikket i Evilla fra Impaz. 40,- i garn, blev det til. Nu er det bare at håbe, man bliver inviteret i byen, for det er da den helt oplagte værtindegave.
    Ærgeligt der er så langt for jeg ville gerne invitere dig med sådan en flot værtindegave

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •