Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 21

Emner: lis ai 2010.

  1. #1
    lis ai Gæst

    lis ai 2010.

    Ja så er starten gået på et ny kreativt år for mig og det første jeg har fået færdigt er colonnade sjalet som 2ve2ve lagde et link på før jul.Tusind tak for det. Desværre kan jeg ikke finde tråden igen for måske skulle sjalet ha` ligget der.
    Men ihvertilfælde er det fra www.knitty.com og jeg har sat lidt af mine egne finesser ind i afslutningen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Enaj Gæst
    Hvor er det flot og sikke nogen farver.
    Hvad for noget garn har du brugt?

  3. #3
    lis ai Gæst
    Tusind tak. Det er faktisk superlækkert at ha` på.
    Enaj jeg har brugt "incawool" fra hjertegarn på p.7
    1 ngl ensfarvet og 1½ ngl. meleret. Det er 100g `s nøgler.

  4. #4
    lis ai Gæst

    Lidt nyt i denne kolde tid

    Ja og for at vi nu ikke skal fryse i denne kolde tid (min datter har 11 grader i stuen) må der så strikkes lidt varme sokker, hue med luffer og tørklæderør med halvvanter.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    lis ai Gæst
    Mine første strikkede / filtede futter.
    Et før og efter filtnings billede af de grønne futter.
    Tak til Clausen for vejledning i for mig en ny måde at slå masker op på.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    lis ai Gæst
    I denne uge er det ikke blevet til meget søvn - En barselsgave skulle være færdig til i aften. Starten gik søndag aften:
    En elefant, en trøje og i løbet af natten til idag en stak suttesnore, hvor jagten i morges så gik på seleklemmerne.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    lis ai Gæst
    1. Så er mit Calais sjal færdigt og ligger på "blokken". Dejligt nemt at strikke; Men jeg synes at som sjal kunne jeg ønske mig det større.

    2. Super Karla er klar til at blive vasket og spændt ud, når der er plads på bordet.
    3. Jeg har da vist fået smag for grønne farver i øjeblikket. Er igang med Andreas sjalet; Men foreløig har jeg trevlet op tre gange. Ikke fordi det er svært; Men først synes jeg det var for lille. Så strikkede jeg det større; Men kunne ikke lide striberne, der skulle i og lige nu synes jeg ærlig talt at det er kedeligt og overvejer at bruge det til endnu et Calais sjal i større udgave.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    lis ai Gæst
    Vi er en lille familie uden ret mange penge; Men heldigvis er vi udstyret med en god portion kreativitet og for at gøre lidt ud af den mindstes fødselsdag (22år) stod den i eventyrets tegn.
    Her kan I se min indbydelse,fødselsdagskort, borddækning og et eventyrspil designet til dagen. Desuden skulle vi være klædt som en eventyrfigur ud fra det tøj, vi havde i skabet. Og under middagen var der højtlæsning af nogen af de gamle eventyr, hvor der desuden var et input af nogen af de andre eventyrfigurer på besøg i historien. Efter middagen blev spillet afprøvet med stor succes.
    Desværre kan jeg ikke vise nogen af de udklædte personer pga. copyright
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    lis ai Gæst
    Et par hæklede kurve i eget design til ungpigeværelset,så der er lidt samling på makeuppen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    lis ai Gæst
    Tusind tak for jeres ros og kommentarer.
    Idag blev der så et par kurve eller tre til mit eget baderum.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •