Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Amigurumi af Annie Obaachan

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001

    Amigurumi af Annie Obaachan

    Af mine dejlige børnebørn fik jeg bogen 'Amigurumi' af Annie Obaachan i julegave.
    Jeg gik straks i gang med at afprøve modellerne og resultatet ses på biledet.
    Bogen har nogle gode forklaringer og tips til hvordan man laver sine egne modeller. Desuden er der, ved hver opskrift, diagrammer som dem, der er i de japanske håndarbejdsblade. Dem kan jeg, af gode grunde, ikke læse, men nu håber jeg at kunne gøre dem kunsten efter ved at se på diagrammerne. Det skal prøves når jeg har lavet et par stykker mere af modellerne i bogen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Det er da super søde resultater.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Den bog fik faktisk også mig ud af hækle-starthullerne, selvom det tog sin tid - jeg lånte bogen hele 3 gange på biblioteket, førend jeg den anden dag tænkte, at nu skulle det f.... være løgn. Jeg har aldrig hæklet andet end den obligatoriske oldemorsfirkant i skolen og herefter kun en uinspirerende hagesmæk, men jeg har i over et år gerne villet lære at hækle amigurumi.
    Nu kan jeg så skrive grise-hækler på mit visitkort, og omtalte gris blev taget rigtig godt imod af børnene herhjemme, som straks gav den lille fyr et kærligt hjem
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mange hilsener

    Kastanje

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    jeg har i min ferie foræret mig selv denne bog, syntes bare den er fantastisk bare at kigge i nu må jeg se hvornår jeg får tid til at prøve nogle af modellerne af

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Åh nej jeg er fristet Min ældste datter er i den grad Japan fan...
    og Julemor

  6. #6
    lis ai Gæst
    Fine tøjdyr Inge K Kastanje. Det er da en dejlig grisebasse.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Skønne ting I har lavet Inge K og Kastanje men jeg er desværre ikke ligeså stor fan af den bog, for jeg er én af dem, der ikke fatter en meter af et diagram ...men det er jo ikke bogens skyld
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #8
    lis ai Gæst
    Jeg har også bogen. Og må sige at jeg var temmelig skuffet, da jeg fik den.
    Havde håbet, at den var fyldt med opskrifter og diagrammer; Men synes der er lidt for mange billeder hentet på nettet, hvor man så måske kan købe opskriften, så det kan jo blive en dyr affære. Og i princippet kunne jeg have sparet pengene til bogen og bare købt opskriften direkte hos designeren.

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Af mine dejlige børnebørn fik jeg bogen 'Amigurumi' af Annie Obaachan i julegave.
    Jeg gik straks i gang med at afprøve modellerne og resultatet ses på biledet.
    Bogen har nogle gode forklaringer og tips til hvordan man laver sine egne modeller. Desuden er der, ved hver opskrift, diagrammer som dem, der er i de japanske håndarbejdsblade. Dem kan jeg, af gode grunde, ikke læse, men nu håber jeg at kunne gøre dem kunsten efter ved at se på diagrammerne. Det skal prøves når jeg har lavet et par stykker mere af modellerne i bogen.
    glemte helt og skrive at det bare er nogle rigtig søde dyr du har fået lavet inge k

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    -søde dyr I har hæklet.
    Mvh. Mormal.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •