Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Lugga.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562

    Lugga.

    Vet ikke hva dere i DK kaller disse.Men det er lette vintersko/tøfler.Jeg har kjøpt heftet hennes.Ei her inne hadde besøkt bloggen min(og har visst bestilt heftet)der jeg har bilde av heftet.Kanskje flere har lyst på dette? Her er det skrevet litt om forfatteren. http://www.blv.no/lokalsider/sortlan...cle4614098.ece Når jeg en gang finner ut av det med symaskinen,skal jeg lage meg sånne.Eller jeg får noen til å gjøre det for meg. Det er vel det enkleste for å være garantert å få sånne lugga.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Jeg kender slet ikke til sådanne hjemmesko, men de ser lækre og varme ud.
    Jeg glæder mig at se, hvad du får lavet.
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var da et godt link du lagde her Den bog må jeg eje, så jeg har skrevet artiklens ejer for at få mail til forfatteren, så bogens kan bestilles.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af annie Se meddelelser
    Jeg kender slet ikke til sådanne hjemmesko, men de ser lækre og varme ud.
    Jeg glæder mig at se, hvad du får lavet.
    Jeg lage???Jeg som ikke finner ut av det med symaskinen.Men heftet måtte jeg ha.Flere interesserte??Birgith Knutsen heter ho.Søk på navnet.Jeg hadde hennes hjemmeside på en lappe,men har jo rotet den bort. Jeg fant den,den sto i heftet. http://www.123hjemmeside.no/lugga

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hej Sifa ..Det er mig som skrev en pb til dig bestilte bogen i dag hos Birgith efter at have været inde på din blog. Hun gav mig oxo et link til stofmaterialer i norge
    www.tekstil.no .. når bogen engang kommer så håber jeg at man kan købe de fleste materialer i Danmark..
    Jeg glæder mig over at andre end mig oxo er interesseret i disse varme sutter/støvler/sokker.. så kan vi hjælpe hinanden hvis uforståeligheder dukker op i opskrifterne ik
    Her er en video med forfatteren Birgith og hendes futteraler
    http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/n...rticlecomments

  6. #6
    klasus Gæst
    Superspændende - Jeg glæder mig allerede til at høre mere om det

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg har bestemt mig til at vi slå en smut indefor hos hende, for at se hendes ting i vores ferie til sommer...det er altså for spændende ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    syntes oxo det kunne være spændende at "dyrke" hendes frembringelser IRL

    Da min mor var barn fortalte hun at de brugte ekstrem tykke sokker udover deres sko i vintersne og glatføre.. men tror ikke de var så flotte som disse lugga..eller ???.. er der andre som har prøvet dette..med sokker udover sko el. lignende i stil med luggaerne.. ??

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja da vi var børn og der lå meget sne eller det var glat fik vi de hullede rester af fars strømper ud over træskostøvlerne, så vi ikke faldt, det var ikke for at holde varmen .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319

    lugga

    Hvor er de sjove, og sikkert super-varme, og det får man lyst til sådan som kulden bider nu ---man må have det hæfte.....

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •