Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Fonte til maskinbroderi

  1. #1
    mulle2306 Gæst

    Fonte til maskinbroderi

    Hejsa

    Jeg skal til at lave en masse dækkeservietter med sjov tekst til vores bryllup - og så er det jeg søger efter de danske bogstaver ÆØÅ. Er der nogen der ved om man kan finde et program på nettet eller findes der et program man kan købe med fonte hvor ÆØÅ er med.
    Godt nytår til jer alle(50)

  2. #2
    klasus Gæst
    Jeg har Embird ( stor er overraskelsen for nogen, da det er mig selv der har oversat programmet til dansk.....) og til dette kan man få fonte, men jeg har valgt at have det tillægsprogram der hedder font engine, for det betyder, at jeg kan anvende ALLE de fonte jeg har på min computer til broderier. Du kan læse mere om det på Embird.com og kan også hente en prøveversion - så vidt jeg husker er der dog begrænsninger i font engine i prøveversionen, men jeg er ikke helt sikker.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Skanderborg
    Indlæg
    10
    Hej KlaSus
    Jeg har Embird 2010. Jeg synes, det er svært og finde ud af, hvad de forskellige moduler kan. Jeg tror ikke engang, jeg har fundet ud af alt det, som basis programmet kan. Hvis du på et tidspunkt får tid, ville jeg gerne høre lidt om mulighederne med de forskellige tilvalg..........
    Godt nytår

  4. #4
    klasus Gæst
    Det er bare helt i orden - du fyrer bare løs med dine spørgsmål her http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=351

    Jeg havde en ide om, at jeg skulle oversætte manualen også - men jeg mangler tid, og derfor har jeg tilladt mig at lave emnet tips og triks til Embird, så de der vil kan få hjælp med lige netop den opgave der lige er i gang.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2007
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    40

    Fonte i prøveversionen

    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Jeg har Embird ( stor er overraskelsen for nogen, da det er mig selv der har oversat programmet til dansk.....) og til dette kan man få fonte, men jeg har valgt at have det tillægsprogram der hedder font engine, for det betyder, at jeg kan anvende ALLE de fonte jeg har på min computer til broderier. Du kan læse mere om det på Embird.com og kan også hente en prøveversion - så vidt jeg husker er der dog begrænsninger i font engine i prøveversionen, men jeg er ikke helt sikker.
    Det er rigtigt at der er begrænsninger i prøveversionen. Der er mulighed for at lave nogle enkelte bogstaver 2 eller 3 så vidt jeg husker.
    Godt nytår til alle - nu er det skiene der skal afprøves - så må broderierne vente.
    Birte

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •