Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Har i lagt mærke til

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Næstved har fået en "ny" genbrugsbutik, der vist slår alt - Jeg har selv kun kigget vinduer, da jeg ikke gad at gå ind pga. af priserne, og nu har jeg lige fået at vide, at min moster og min kusine har besøgt den - men de gik 100 ned ad gaden og købte tøjet fra nyt - men billigere og det var IKKE på udsalg

    Er vi tilbage i den kloge narrer den mindre kloge eller er det
    bondefangeri
    Jeg tror at enkelte af dem der står i genbrugsbutikkerne undervurderer vores intelligens...he-he.
    Og så fik jeg engang det råd ikke at gå ind i en genbrugsbutik hvor damerne var alt for "smarte" selv i tøjet----for så var det fordi de selv fik sorteret det smarteste fra og købte.....(jeg har faktisk set det engang). Men det har jeg da fuld forståelse for, det er jo et stort, gratis stykke arbejde de gør, så det er da helt iorden.
    Så er der bare ikke "kup" at gøre der......

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der andre der har haft nogen oplevelser med det..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Inger1 Gæst
    Fredag d. 1 juni kørte min søster og jeg til Tylstrup for at se hvad Appé Peirres klunsere havde, da det er år og dag siden vi var der sidst.
    Her var det også gennem gående gamle damer der solgte til højere priser end nyt og de var hverken til at hugge eller stikke i.
    De havde masser af stoffer, håndklæder og sengetøj som lugtede muggen og fuld af skjolder tænk det var dyrere end stofbutikkerne. Jeg ville ikke engang bruge det til varmestuen, men folk købte det i dynger.
    Hvis man kigger på p. pladsen så er det store dyre biler der holder der og de slæber alt ragelse, kan simpelhen ikke fatte hvad de kan bruge det til.
    Har tænkt på om der i grunden ikke er lige så mange penge i skrald, som det er at sælger hash.
    Inger

  4. #14
    cubik Gæst
    Jeg er så heldig at have op til flere genbrugs butikker at vælge imellem i mit nærområde.
    Jeg har også været heldig med op til flere gode kup, og skulle en vare være for dyr i forhold til nypris, så bliver der sandelig også pruttet om prisen.

    Med hensyn til priser, vil jeg blot påpege, at en dyr adresse også er lig med en dyr husleje, så det vil uvilkårlig påvirke priserne på varene i den pågældende butik.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Er der andre der har haft nogen oplevelser med det..
    JO!!!! I januar, kørte svigermor og jeg (de kommer fra Sjælland), for at kigge lidt på genbrugs guld.

    Føj for den..... ALLE butikkerne i Sønderborg og Vester Sottrup var blivet meget meget dyrere.

    Bl.a. en par sko, jeg kiggede på, indtil jeg opdagede, at de kostede kr. 70.

    Og ALLE bluser koster kr 45, uanset, mærke eller stand.

    Tja, så må jeg da erkende, at jeg købte NYT tøj, ca samme pris, men med garanti og bytte mulighed (udsalg var jo startet)
    supersine669

    carpe diem

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •