Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: købe moskusuld

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Det var fint posten fungerer fra Sverige. Uld kan godt täle at koge- man skal bare ikke vride det eller skylle det i koldt vand med det samme. Problemet med väskemaskiner er ikke temperaturen men bevägelsen og tilföjelse af koldt vand

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Jeg har i foråret været en tur på Grøndland hvor min lillebror bor for tiden, jeg købte 100 moskus garn det billigste jeg kunne finde var i Sønderstrømfjord ved lufthavnen men det kostede alligevel 600 kr for de 100g et sted i Nuuk kostede det 1400kr for 100g men det var også super skøn men altså ikke til min pengepung,
    Jeg har lige idag modtaget en ten samt noget uld fra Reene så jeg er spændt på om jeg kan finde ud af det jeg må bare lige vente lidt for jeg er ved at strikke små dukker min datter skal have med til Kenya på fredag (til nogle søde små piger hun møder på sin ferie) så skal jeg lige have hæklet et tørklæde magen til den jeg hæklede af moskusgarnet (billede kan ses under mine færdige ting)http://www.rokken3.dk/forum/attachme...2&d=1258554507

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    Lillehammer
    Indlæg
    23
    Det er riktig som renee skriver - det er temperaturforskjeller ulla (garnet) ikke tåler, i tillegg til vridning osv. Jeg synes ikke garnet er ferdig før det har fått en etterbehandling. Jeg legger nesten alt mitt håndspunnede garn i nesten kokende vann. Da liksom "setter" fibrene seg. Noe av garnet mitt har jeg også vekselvis i iskaldt og kokende vann. Det blir så fint så.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75
    ok det vidste jeg ikke - ville jeg aldrig have turdet, hvis ikke jeg havde læst dette det må komme an på en prøve, så tak for tippet.
    er totalt sneet inde i dag - det er så smukt
    Ha' en go' dag
    /NInse

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2008
    Geografisk sted
    Randers NØ
    Indlæg
    70

    hvad er det med porte

    hvad er det med porto, og er der 1 kg?
    ries
    Sidst redigeret af hundeuld : 26-03-2010 kl. 08:01

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    Hej Rie.
    Det kunne være at vi måske skulle købe noget sammen, måske der er andre der vil være med til at dele et kilo. jeg kan godt bruge ca. 300 gram.
    Hilsen Lisbeth

    Citat Oprindeligt indsendt af ries Se meddelelser
    hvad er det med porto, og er der 1 kg?
    ries
    - medlem af Krea Syd

  7. #17
    JanJac Gæst
    Den er jeg med på, men vil godt nøjes med 100 gram til at prøve af med.

    Janne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Indlægget med reklame for eget firma er fjernet... det er ikke tilladt at annoncer for eget firma her på rokken, der kan købes banner plads.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Jeg vil også gerne være med..

    Kunne også forestille mig at 100g var nok til at kunne sige man havde prøvet det.. værst er det så hvis man bliver helt forhippet
    Marianne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •