Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Sammenligninger af forskellige folde-rokker

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hej Janjac.. glæder mig at jeg ikke er den eneste som rokker lidt rundt i rokkerne! Nikker genkendende til at søge overalt på nettet ..smiler..Spændende læsning af dine erfaringer.. jeg har ligeledes skilt "dyret" af og skal til at smelte vasseline til rokkens krinkelkroge .. og indstille frem og tilbage op og ned..man bliver da en helt lille teniker.. hvor er du heldig at have nogen omkring dig som har håndelag til dine rokker..hmm møllevinge sådan en må jeg vist oxo anskaffe ...tak for dit svar

    Hilsen Heddimor

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hej Klasus
    Det var dejligt at vide at det er en traditionel dansk rok..Det var gode informative links fra hundeulds side, du videregav.. jeg kan godt se at min afstand var helt forkert ( mit ben ramte imod skamlen så jeg måtte fjerne spolerne foran..hø hø..det bliver vist ikke nødvendigt fremover Tak.
    Hey jeg er oxo god til at bruge både højre og venstre

    Jeg syntes det er kanon at der er billeder af jeres spindetræf..det ser så hyggeligt ud og i får da noget fra hånden, flot flot
    og jeg labber alt i mig omkring spinding her på rokken..så er det bare om jeg kan huske det hele Tak for svar
    Hilsen Heddimor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Heyyyy Hundeuld..
    Det lyder rigtig godt..skriv mig endelig op
    Hilsen Heddimor

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •