Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: sy en kage!

  1. #1
    Angelmom Gæst

    sy en kage!

    Jeg fik lige et stort chok her i dag, da jeg gik forbi en lille legetøjs butik inde i aalborg..

    2 styks legetøjs stof is med en rigtig træ ispind.. 139,85 kroner
    også 2 styks stof vaffel is samme pris
    Og resten af stof kagerne og frugt og grønt og mad, fra 119 kroner til 139,95 kroner.. Jeg fik det helt dårligt i maven, det måtte jeg da kunne gøre langt billigere tænkte jeg!
    ( godt nok sjoflet efter min mening)

    så jeg gik på nettet for at finde noget, fandt lidt, men tænkte lige på om der var nogle herinde som lå inde med nogle mønster på sy en kage/is og etc.
    Jeg har kun nogle billeder at gå ud fra, men hvis der var nogle herinde som lå inde med mønster så ville jeg meget gerne have nogle kopier af dem hvis det er muligt..!
    jeg har jo ligesom en 5 årige kok/konditor her hjemme, som elsker at invitere mig på mad og kager i sit stor køkken!
    Så jeg ville lave lidt til ham, indtil videre har en stor lagkage lavet af voks dug, og strikket kager og en masse plastik mad!
    Og en stof pizza..
    men ville meget gerne udvide hans sortimen noget mere..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Jeg har tænkt ligesådan når jeg så legetøj man udmærket selv kan lave men hvis du tænker efter så er det egentlig fair nok. Der går rigtig meget tid med at lave den slags håndlavet, dertil kommer materialer og transport ud til forretninger, alt det administrative og man vil jo også gerne tjene lidt. Men jo - er man kreativ har man mulighed for selv at fjerne en del elementer og kan gøre det billigere :)
    Zuzzan

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    her er mønster på sukkerstænger http://www.stofogstil.dk/Katalog/Mon...?group_id=6754
    held og lykke

  4. #4
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vandhunden Se meddelelser

    fedt super.. jeg skal alligevel ud i stof og stil her en af dagene, så kan jeg jo lige nuppe det mønster med i købet!

  5. #5
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af zuzzan Se meddelelser
    Jeg har tænkt ligesådan når jeg så legetøj man udmærket selv kan lave men hvis du tænker efter så er det egentlig fair nok. Der går rigtig meget tid med at lave den slags håndlavet, dertil kommer materialer og transport ud til forretninger, alt det administrative og man vil jo også gerne tjene lidt. Men jo - er man kreativ har man mulighed for selv at fjerne en del elementer og kan gøre det billigere :)
    Det syntes jeg så ikke at det er en fair pris, da det koster dem godt 2 øre at lave det i "made in china", og lønnen er ca. 1-2 kroner! og når der bliver bestilt varer fra kina af så er det i mega store ordre til at fordeling i hele skandinavien..
    Så jeg syntes at det er sjolfet og pervers at tage 139,95 kroner for 2 stof is, hvis de havde puttet 6 i pakken så var det en helt anden snak..
    Men er lige selv fået lavet lidt slik og kager herhjemme!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •