Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Knit Picks ??hjælp??

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Det er også muligt at købe et begyndersæt med 3 str. pinde.

    http://www.lavendelgarden.dk/?id=830...ted=65925_6961

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2009
    Geografisk sted
    Gudumholm
    Indlæg
    33
    Egentligt kan jeg jo ikke se hvilke str, pinde der er med i det store sæt, på lavendelgården?? De skal helst starte ved 3-3½ det kan jeg se det lille sæt ikke gør, og så skal jeg jo alligevel supplere, da det meste baby strik er på de mindrer pinde.
    Tusinde tak for alle jeres dejlige svar, i er en kæmpe hjælp!!

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Den store pakke starter med pinde str. 3½. Du kan se den nærmere her http://www.dibadu.de/Stricknadeln/Kn...Set::3344.html
    Knus Rita

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af Mivs Se meddelelser
    Nivea det er samme pris som Lavendelgården tar'. Jeg har fundet det store sæt på KnitPicks.com på tilbud til 320kr men de sender kun til USA, så jeg er ved at undersøge om en bekendt vil sende dem vidrer for mig, her til DK. Ellers køber jeg dem på Lavendelgården det bliver 490,- inc. porto, det er dog billigere end de 625,- sommerfuglen vil ha' Men pyha en halv dyr julegave!!
    Husk at hvis man køber gennem et Amerikansk firma og de sender det, kommer der told oven i, kan ikke huske hvor mange procenter af prisen det er.

    Vh. Jeanet

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    De koster 49 EURO i Tyskland hos dibadu.de http://www.dibadu.de/Stricknadeln/Kn...Set::3344.html

    Portoen er omkring 90 kr.
    Knus Rita

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Jeg er blevet rigtig glad for at strikke med KnitPicks. Jeg strikker nu alt på enten rundpind eller på strømpepinde.
    Jeg har for at finde de bedste priser, søgt lidt på nettet. Jeg endte med at købe det store sæt hos Dibadu i Tyskland, også fordi jeg her købte flere ting bl.a wirer i andre størrelser og flere pinde med det samme.
    Der imod var det på det tidspunkt hos Genesis.dk, at jeg fandt strømpepinde, i den for mig rigtige sammensætning i forhold til pindestørrelse, til den bedste pris.
    Venlig hilsen Tessie

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2009
    Geografisk sted
    Gudumholm
    Indlæg
    33
    Så er det store sæt bestilt, på KnitPits.com jeg har en bekendt i USA der sender det til mig.. Jeg slap med 320 Danske kroner, + porto fra Misigan til DK, men der er stadig langt op til de 625,- som de vil ha på Sommerfuglen, alternativt var det billigere på Lavendelgården 450,- +porto.. Nu glæder jeg mig til at modtage pakken og håber min svigermor bliver glad for dem!!! TAK FOR HJÆLPEN!!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •