Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Bondeskjorte

  1. #1
    Mosterkoster Gæst

    Bondeskjorte

    Jeg leder efter et sted, hvor de sælger bondeskjorter eller murerskjorter. Det må meget gerne være i mange farver, men det skal være til voksne mænd og det skal ikke være hos Stark, der har jeg købt en gang og det er umuligt at pille deres lomme op (den sidder indvendigt) når jeg skal sy den på på forsiden af skjorten. Min mand vil allerhelst have sådan en skjorte og jeg er træt af kun at sy i det stof jeg har. Så hvis I falder over en hjemmeside eller andet, må I gerne sige til.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Her er der en der skræddersyer skjorter, lige hvad din mand vil have Og så den sjove osse skræddersyet BOXERSHORTS GG

    http://www.tailorstore.dk/skraeddersyede-skjorter
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  4. #4
    Mosterkoster Gæst
    Tak for de links. Nogle af dem har jeg været inde på og andre ser jeg først nu, men ak ingen af dem har bondeskjorter, I ved, dem der har stolpelukning og kinaflip.
    Men send gerne flere links, det kan jo være at de eksisterer et eller andet sted.
    Vi købte engang en på et museum i Sønderjylland, så nogle må da lave dem endnu.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    http://newfashion.dk/collection/32-s...itelight-grey/

    Der står man skal købe 8, men de kan vel oplyse forhandler.

    Jeg tænker på om man ikke kan finde sådan noget på Christiania????
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  6. #6
    lis ai Gæst
    Prøv på www.mascot.dk. Jeg ved dog ikke om det er den samme du allerede har prøvet fra Stark.
    Eller hvis du googler murerskjorte kommer der flere firmaer.

  7. #7
    Ege Gæst
    Selv bruger jeg disse type skjorter om sommeren , og jeg er altid heldig i H&M som har disse skjorter (selv er jeg 2 meter høj dog ikke velvoksen om livet ;-))))) men der er go plads nok
    Nogle af skjorterne har alm kraver ,men der kan selve kraven klippes tæt af ved standen , så den fremstår som en kinakrave
    Selv har jeg fler forskellige farver , både i bomuld og hør

  8. #8
    Mosterkoster Gæst
    Hold da helt op hvor er I gode. Jeg vidste at jeg kunne få hjælp herinde. Jeg er ikke helt klar over om den fra Mascot er som den i Stark, men den har også inderlomme, så noget kunne tyde på det. Så må jeg jo bare pille op og sy i på forsiden. 8 skjorter er nok liiige i overkanten, men man kunne da evt. finde nogle forhandlere eller begynde at lave et firma med bondeskjorter.

  9. #9
    Mosterkoster Gæst
    Jeg kan se at new fashion har en forretning i Vestergade i København, så der må jeg da ind. Genialt, de har dem i mange farver og mængder.

  10. #10
    Thomas' mormor Gæst
    Og så kan du synge slingre ned ad Vestergade ligesom Peter A G

    +

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •