Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: En lidt anderledes konfirmationskjole

  1. #1
    kridthuset-ikast Gæst

    En lidt anderledes konfirmationskjole

    En af mine gamle kolleger har en datter der ønskede sig en anderledes konfirmationskjole. ( hun havde forelsket sig i en der var hvid med sorte prikker, men kunne ikke få den- derfor blev det til denne model)Jeg synes selv den er blevet både sjov og flot.
    Glæder mig til at se hende i hele stadsen her i april. Ind til da kan i så få fornøjelsen af kjolen, som den så ud på min gine.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Den er da speciel, men det gør den ikke mindre flot. Kunne være sjovt at se den på. Skal hun have hvid bluse, skjorte eller hvad?
    Mvh. Marianne

  3. #3
    kridthuset-ikast Gæst
    Hun skal nok ha en lille tynd hvid bluse, eller et sjal over. Jeg har foreslået sølvleggings, da hun både har ben og personlighed der kan bære det.
    Hun skal have sorte næsten flade sko på. De har så en lille tynd hvid mellemsål, så de også passer til kjolen.
    Jeg vil se, om jeg ikke får er foto af hende ( det var en af mine betíngelser for at sy kjolen) og så spørger jeg, om det må kommer herind at ligge.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fedt , dejligt at se en 2008 kjole, jeg flytter den lige over til konfirmations tøjet.

    Hvis du får lov til at lægge et billed herind, så læg det endelig i sammen indlæg, så vi kan følge det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    kridthuset-ikast Gæst

    KOnfirmanden i kjolen på den store dag

    Så kom der endelig digitale fotos af konfirmanden. Og i skal bestemt ikke snydes.
    Ternet kjole, sølvleggings og sølvbælte.

    Der blev kommenteret rigtig meget på hendes kjole og hun var så superglad for at have en , der skilte sig ud fra mængden.

    Og helt ærligt, så ser hun da bare så sød ud i den.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    OPR1 Gæst
    Hvor ER hun bare yndig!

    Frisk og dejlig at se på og kjolen er helt uden det skær af brudekjole, der hviler over mange af nutidens konfirmationskjoler.


  7. #7
    Rysse Gæst
    Hvor er det en flot konfirmant og kjole. Dejligt at se noget andet end hvidt.

  8. #8
    Nette Gæst
    Hvor er hun smuk. Jeg kan godt forstå, hun nød at skille sig ud. Hvide kjoler ER smukke, men ofte ligner de unge piger brude, bare uden slør. Når man kan gøre noget anderledes så gennemført, så er det altså smukkere. :-)

    Nette

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fandt lige det her billed 18446706_10211609212019669_3567163343490421672_n.jpg igen en helt anderledes konfirmations kjole, her er brugt /sat samme hækle/sy og jeg syntes personlig, det er kommet il at se rigtig godt ud
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •