Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: Hæklenål !! Billede i indlæg # 34.

  1. #11
    Tina Gæst
    Hej alle sammen

    Tak for tilbagemeldingerne.

    Klippegøj : Jeg så jo til hjemløsedagen, at du brugte en Knit pro hæklenål. Tror også jeg ville blive irriteret over ujævnheden lige hvor man skal holde.

    Klasus : Ja det er smart. Men det behov har jeg ikke, kan ikke strikke en trøje

    Kinoll : Har prøvet nogle i bambus, de var så flossede at jeg smed dem ud !! Jeg kender ikke Addis - vil lige studere dem en gang.

    Conras : Tak for linket - det skal ihvertfald nærstuderes. Og billige det er de også

    1000 tak til jer alle sammen

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har kun de alm. metal hæklenåle med og uden plastikskaft, som man kan købe i butikkerne. Plus et sæt, jeg købte i Netto for nogle måneder siden, af træ fra str. 3 til og med str. 10.

    Kan man få hakkenåle (lige som den med wire imellem, som jeg købte hos Hostrik), hvor man kan skrue hakkenålen af og på wiren? Jeg tænkte faktisk forleden dag, at de burde opfindes. Hvis de findes, hvorfor kan jeg så ikke finde dem nogen steder? Jeg har jo kun dem, der sidder fast på wiren og ikke kan udskiftes (fra Hostrik) ca. str. 5½ - 6 (målt på min strikkepinde måler).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har kun de alm. metal hæklenåle med og uden plastikskaft, som man kan købe i butikkerne.

    Kan man få hakkenåle (lige som den med wire imellem, som jeg købte hos Hostrik), hvor man kan skrue hakkenålen af og på wiren? Jeg tænkte faktisk forleden dag, at de burde opfindes. Hvis de findes, hvorfor kan jeg så ikke finde dem nogen steder? Jeg har jo kun dem, der sidder fast på wiren og ikke kan udskiftes (fra Hostrik) ca. str. 5½ - 6 (målt på min strikkepinde måler).
    Du kan se dem her http://knitpro.eu/HW_RHWITunisianHook.aspx

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Jeg "kom" til at købe clover soft hæklenål og nu er de faktisk skiftet ud allesammen, jeg vil ikke have andet.
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af heidi73 Se meddelelser
    Jeg "kom" til at købe clover soft hæklenål og nu er de faktisk skiftet ud allesammen, jeg vil ikke have andet.
    Din sætning kunne være skrevet af mig :o)

    Fantastiske nåle
    fra Tove

  6. #16
    Tina Gæst
    Er de engelske nr. på hæklenåle de samme som de danske nr. ?

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Jeg vil lige tilføje, jeg bruger også clover soft touch hæklenålen, men noget siger mig at den er mest anvendelig hvis man holder den som en blyant. Jeg er ikke sikker i min sag, måske der er nogen der kan bekræfte eller afkræfte min teori.

    Vh. Jeanet

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Men når man surfer rundt efter nålene kan jeg '"kun" finde dem ned til str 3 ca...
    Lige nu sidder jeg med str 1.25 op til 2.0.. Bare de bilige med plastik håndtag. Når det er så småt kunne det sikkert godt være en fordel med en nål der var ergonomisk rigtig men det ser ikke ud som om det laves
    Man kan godt få dem helt ned til 0,5. Jeg har købt mine hos www.bellabroderiogstrik.dk dog ikke i de små størrelser, men mener at kunne huske hun har dem i de små. Måske du kan kontakte hende da de ikke er at finde på hjemmesiden.

    Vh. Jeanet

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af Tina Se meddelelser
    Er de engelske nr. på hæklenåle de samme som de danske nr. ?
    Tina! Hvis du går ind i Klasus' link, så kan du se forskellen på numrene der!

    Metric er det vi bruger her.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Hvor har du købt dine, Jannie! Der stod jo hverken priser eller butiknavn i Klasus' link.

    Ellers kunne jeg måske betille sådan et sæt et eller andet sted og så bede min mor eller søster om at pakke det ind til jul for mig. Jeg er lige ved, at jeg også kan bruge mine knit pro wirere til hakkenålene. Så behøver jeg ikke også at købe nye wirere.
    Sidst redigeret af klasus : 24-11-2009 kl. 09:49
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •