Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: At sende Julekort

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Aug 2008
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    20

    At sende Julekort

    Jaa - er lidt interesseret i at høre om det stadigvæk er en deciplin, I går op i?

    Sidste år fik jeg taget tyren ved hornene, og jeg fik sendt til samtlige familiemedlemmer + venner. Det blev alligevel til en del. (25 - 30 stks så vidt jeg husker)

    Men jeg kom til at tænke på, hvornår begynder I at skrive julekort - hvor mange skriver I evt. til.... Hvornår sender I dem - Laver I selv kortene ... osv....

    Og indholdet - er det blot "Glædelig jul og godt nytår" eller lidt mere ??

    Jeg tænkte, det kunne være ret hyggeligt at få inspiration fra andre.

    Mvh

    LoP

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Min mand og jeg plejer at 'dele opgaven'. -Han forfatter et længere 'fællesbrev', hvori han fortæller om årets gang i hele familien, og jeg laver så nogle kort (forskellige fra år til år), som brevet kan ligge indeni. Og da han er god til at formulere sig skriftligt, mens jeg elsker klippe/klistredelen, er det en god arbejdsfordeling.

    Jeg har ellers altid syntes, at 'fællesbreve' var lidt upersonlige, men da vi tilsammen sender til vel ca. 35-40 personer, ville et personligt brev til hver enkelt blive mere upersonligt (= meget kort).

    Vi plejer at være ret sent ude med afsendelsen, da min mand altid mener, der er masser af tid. Hvis det var op til mig, var de ude allerede først i december.
    Mvh. Mormal.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er det noget i er begyndt at tænke på, eller er alle gået over til mail !!
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •