Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: første have-indlæg

  1. #1
    lul1971 Gæst

    første have-indlæg

    Jeg opdagede lige, at der slet ikke var nogle indlæg under "haven". Så jeg vil da som den første vise jer, hvad jeg købte i dag, til den enooorme sum af 5o kr!!!!
    Den står klods op af mit vindue, så jeg rigtig kan se fuglene når de (forhåbentligt) kommer forbi.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Annie Fryd Gæst
    Det var da et superkøb!
    Her har jeg bare taget en ung selvsået ask der alligevel skulle fjernes, spidset stammen og sat den i en gammel parasolfod. Her hænger der fuglekugler, frugt og ....hundens dejlige bløde vamsede afredte uld i et par net, lige til at fore rederne med...
    Solsortehannen er begyndt at gøre sig til med skønsang her....jeg nyder det...

  3. #3
    lul1971 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Annie Fryd Se meddelelser
    Det var da et superkøb!
    Her har jeg bare taget en ung selvsået ask der alligevel skulle fjernes, spidset stammen og sat den i en gammel parasolfod. Her hænger der fuglekugler, frugt og ....hundens dejlige bløde vamsede afredte uld i et par net, lige til at fore rederne med...
    Solsortehannen er begyndt at gøre sig til med skønsang her....jeg nyder det...
    Det var da også en smadder god ide. Hund har vi ikke, så fuglene må nøjes med mad :-)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •