Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 39

Emner: Pakkekalendergaveidéer

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Pakkekalendergaveidéer

    Har du en god idé til indhold i pakkekalendergaver, så læg den her

    Det kan også handle om temaer for en pakkekalender. Slip fantasien løs!
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Et år fik Jenny en dukke, hver dag var der noget nyt tøj til den, eller en stol - kaffestel osv.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4863 Eskilstrup Falster
    Indlæg
    64
    Min søn fik et år dyr og maskiner til en bondegård, selve gården fik han juleaften.
    Varmestuestrikker
    Er kravlet ind i skabet for en periode på grund af flytning

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    En Lego-ting, spredt ud i 24 pakker, så barnet hver dag kan bygge lidt på tingen.
    Mvh
    Salvia

  5. #5
    Dorit Gæst
    ja jeg ved hvad Håkan skal ha i sin näste år....sokker...han er begyndt at forstå hvad en god sok skal indeholde *gg*

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    2400 København
    Indlæg
    102
    Jeg har gang i 12 pakkekalendere hvert år og starter derfor altid i god tid.
    Den første er helt færdig og skal til Frankrig på søndag

    Den er fuld af lakrids, vingummi, marcipan, køkkenredskaber, julelys, kalenderlys, julethe, gløg-ekstrakt osv.

    Sidste år fik mine forældre en med forskellige juleøl.....det var temmelig sjovt at gå på jagt og finde 24 forskellige....
    Hilsen StrikkeTrine

  7. #7
    lillebi Gæst
    Da vi boede i USA, havde vi det første år ikke meget dansk jule pynt, hvilket jeg beklagede mig over til min mor.
    Året efter fik jeg en gave kalender med; gør det selv hjerter/kræmmerhuse,danske flag til juletræet, kalendelys, kravlenisser o.s.v.Det var næsten alt sammen noget jeg og børnene skulle lave selv og nej hvor vi nød det. Dette kan føres over til når børnene flytter hjemmefra og skal til at samle julepynt.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    mens vi venter på den ny baby kalenderen

    Jeg har netop lavet en “barselskalender” til min papsøn og svigerdatter for at forsøde ventetiden lidt før 1 stk herre baby ankommer . Kalenderen består udover de traditionelle ting som babyshampoo, olie, engangsbleer, vådservietter , navnesutter, diverse tøj og selvfølgelig en masse hjemmestrik baby ting også af gavekort til :
    ”jeg kommer og gør rent hos jer 3 gange,
    Til biotur på betingelse af at vi selvfølgelig få lov at passe barnet mens far og mor er i bio,
    Til hjemmelavet konfekt i december,
    Til hjemmebagte småkager i december
    Til en buket blomster når den dag kommer hvor det hele bare bliver helt vildt uoverskueligt (buketten er bestilt hos blomsterhandleren så hun skal bare selv ringe og be om den ,så får hun den bragt ud )
    Osv i samme dur.
    De har fået ca 10 pakker ad gangen. Indtil videre 35 stk. De sidste blev hængt op i mandags, 5 mere er på lager, og fantasien kan nok kreere lidt flere hvis det sku blive nødvendigt.

    Inde i alle pakker er der lagt et lille sødt brev som relaterer sig til dagens gave.
    VI GLÆDER OS HEEEEEELT VILDT …. Terminen er i morgen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Det var da en kanon god ide (ny baby kalender).

    Min dejlige niece er gravid - så det skal jeg liiiiiiiiiiiige overvejer, hvordan jeg skal planlægge det.

    TAK
    supersine669

    carpe diem

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Skærbæk
    Indlæg
    51
    Ja barselskalender er rigtig gode min mand ig jeg fik en af min mor da jeg ventede nr. 1 ( Første barnebarn). Den var fyldt med babyterlærken, ske, sutteflasker, flaskeranser, veltekop, lidt sødt til far og mor, små sokker m.m.m.
    Prædikernes bog 10:10 - Husk at file din Motorsav

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •