Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 39 af 39

Emner: Pakkekalendergaveidéer

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Vi laver ikke julekalendere med 24 pakker, men laver i stedet adventskalendere - både til børn/svigerbørn og børnebørnene.
    Børnebørnene får en god ting hver søndag.
    De får i forvejen hver dag af deres forældre og om søndagen af det andet sæt "bedsteforældre", så de bliver ikke "snydt".
    Vores egne voksne børn får også lidt sjov.
    Vi får adventsgaver fra børnebørnene til at hygge os med.
    Vi synes alle det er hyggeligt af begave hinanden op til jul uden det sprænger budgettet.
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  2. #32
    lillebi Gæst
    Jeg har lavet en lakrids kalender i år...min kæreste er vild med lakrids og jeg har været ude og shoppe 24 forskellige slags lakrids..håber han nyder det

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Så er mands adventskalender i hus. 4 pakker med div. fiskegudstyr. Nu skal det bare pakkes ind og udtænkes i måde at hænge pakker op.

    Jeg pleje at få en "chokoladekalender". Jeg er lidt kræsen med chokolade, så min mand smutter i en god chokoladebutik og køber 24 stk. som bliver pakket ind og hængt op den kalender han har broderet til mig.
    Jeg har i år "ønsket" mig Marknos adventskalender - så nu må jeg se hvad han beslutter sig til: Chokolade eller garn det er guf begge del
    Bogormen


  4. #34
    Elseknits Gæst
    Det vil være den bedste kalendergave nogensinde, hvis vi får en fælles pakkekalender med små overraskelser til junior - vi venter vores første barn lige først i det nye år, så sutter, rangler mv vil give glæde mere end en gang på denne søde måde :)
    Måske vi skal pippe til min svigermor? De er allerede i det røde felt over at skulle være bedsteforældre ;)

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Sikke en skøn tråd :0)

    Jeg er igang med mangler virkelig ideer, skal lave til 16 årig dreng (har fået advent i mange år, men jeg vil gerne lave pakkekalender til ham i år)
    Til 19 årig pige - hvilet er noget nemmere for hun er flyttet hjemmefra.

    og til min skønne mand. som jeg er fuldstændig på bar bund med gaver til.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis du vil lave julekalender til børn/ børnebørn, så er det slet ikke for tidlig at tænke på det nu , kig herind og få ideer.

    http://rokken3.dk/forum/forumdisplay...kalender-ideer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvis man er med på trenden i øjeblikket, så de små dyr/ting og sange til sangkuffert, der ligger opskrift på 18 stk. i kigkassen

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er da vist på tide man får kigget på ideer NU
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Adventes kalender i genbrug.

    Så er der lavet 100% genbrugs advent kalender

    man tager 1 avis 20161126_131949.jpg strikker 4 karklude af bomuldsgarn rester20161126_131832.jpg pakker dem ind i avisen 20161126_132203.jpgog vupti en kærlig hilsen til en man holder a20161126_133105.jpgf.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •