Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: julekalender af tændstikæsker

  1. #1
    rumlebumle Gæst

    julekalender af tændstikæsker

    Her er lige et link til at lave en lille sød julekalender. Der er en ret simpel vejledning til hvordan man skal gøre..

    http://inkywings.blogg.se/category/dt-maya.html

    Jeg har tænkt mig at lægge små sedler i hvert rum, hvor der så står hvor min søn kan finde dagens pakke..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var da en mægtig god ide...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Jah er osse helt vild med den men det sætter visse begrænsninger ifht hvor store gaverne må være :)
    Zuzzan

  4. #4
    lillebi Gæst
    Uhhhh, hvor er der mange seje ting på den side
    Jeg syntes at den kalender er vildt sød og med små sedler eller lidt til den søde tand (indpakket karameller,bolcher, etc) vil den da være en super god.
    Tak Rumlebrumle

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Citat Oprindeligt indsendt af rumlebumle Se meddelelser
    Her er lige et link til at lave en lille sød julekalender. Der er en ret simpel vejledning til hvordan man skal gøre..

    http://inkywings.blogg.se/category/dt-maya.html

    Jeg har tænkt mig at lægge små sedler i hvert rum, hvor der så står hvor min søn kan finde dagens pakke..

    Du kan jo skrive en gåde på sedlerne eller nogle "hints" til, hvor din søn kan finde sin gave. F.eks.: Gaven ligger mellem noget blødt, du tørrer dig med og som dufter af sæbe (= håndklæderne i linnedskabet). Det ved du, men din søn skal gætte hvad og hvor det er.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    rumlebumle Gæst
    Da jeg lavede den sidste år, lagde jeg små sedler i hvert rum, hvor der stod en hentydning til hvor pakken den lå henne.. Ellers ville der være ret store begrænsninger for hvad der kunne være i hver æske, som nogle af jer nævner..

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •