Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Mønster

  1. #1
    forgetmenot Gæst

    Mønster

    Hejsa,

    Jeg leder efter baby eller jule perlemønstre. Jeg er ligenu i Chicago og det ser ikke ud som om de har noget som helst der ligner det at sy med perler, hvilket jeg elsker at gøre. Den familie jeg bor hos har hjulpet mig rigtig meget igennem en svær tid og jeg vil så gerne give dem noget julepynt lavet af perler. Og så er jeg også gravid og må ikke gå rundt, pga for tidlige veer (uge23) så jeg tænkte at jeg også gerne ville lave noget til den lille kommer.

    Vil være super taknemmelig hvis der er nogen der kan hjælpe mig.

    Forgetmenot

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Hejsa

    Jeg har lidt julepynt i perler.

    Hvis du skriver en PM med din mail-adresse, vil jeg sende den til dig.

    Hvor er det dejligt, at du får hjælp. Det er altså også nødvendigt, når du allerede så start i graviditeten, har problemer.

    HUSK, at fortælle om bebsen. Her i Rokken er vi allesammen frygtelig nysgerrig, og vi elsker også babyer.

    Kan du lide at hækle eller strikke? Jeg har nogle opskrifter til babyer.

    Pas godt på dig selv søde.

    Knus Lillian
    supersine669

    carpe diem

  3. #3
    lillebi Gæst
    Prøv om du kan finde den kæde ,der hedder Hobby Lobby. Da jeg boede i USA havde de noget...ikke meget skal det lige siges, men lidt var der da.Og om der er det du søger ved jeg heller ikke. Du kan finde dem på nettet www.hobbylobby.com Jeg ved der ligger en i West Chicago og i Quincy ,Illinois men det er en pæn køre tur på en 7-8 timer

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •