Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Filtede futter

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    fyn
    Indlæg
    69

    Filtede futter

    Hjælp Hjælp I går modtog jeg en opskrift fra birgitma på filtede futter i tern, til voksne,men kan ikke finde ud af rækkefølgen på tern, hvis jeg vil bruge to farver, er der nogen der kan hjælpe. Pleace
    _____________________
    Rokke hilsen Karma

  2. #2
    annedav Gæst
    futter%20001 (800x598).jpgHvis det er disse futter du mener. Du slår masker op til den str. du vil strikke (dette er første firkant), så strikker du videre lige op, til du har 6 firkanter ialt, bryd garnet. Håber det giver mening.
    Hilsen annedav

  3. #3
    lillebi Gæst
    Karma hvis du følger dette link http://www.garnstudio.com/lang/dk/vi..._id=57&lang=dk
    Allernederst er der en rigtig god tegning af hvor farverne kommer til at sidde på sutskoen og så tror jeg sagtens at du kan finde ud af hvilke farver der skal være hvor.
    Der er nemlig en tegning af både venstre og højre side af skoen med numre og også L'et som du strikker den i og hvor de farver sidder hvor mens du strikker,
    Håber det giver mening ?? ellers må du sende mig en pm
    Håber på at se et par "sutter"

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    fyn
    Indlæg
    69

    filtede futter

    Super, tak for hjælpen, nu vil jeg straks gå i gang
    _____________________
    Rokke hilsen Karma

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Tak for linket! Jeg har gemt det på min computer.

    Det er en anden version end den jeg kender, hvor man strikker firkanterne som et stort L og så bukker dem sammen og syr dem bagefter (det er den jeg ikke kan finde ud af). Men jeg har heller ikke strikket L'et endnu.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •