Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 25 af 25

Emner: 3.12 Zep dekorerer julen 2009

  1. #21
    Rysse Gæst
    Jamen er det ikke for irreterende at have drillenisser, som man skal udbedre skader efter. Det kan de ikke være bekendt. Flot stage i øvrigt.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Sikke mange flotte dekorationer, du laver!
    Det var synd, at drillenissen har pillet ved dine dekorationer.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal I ha'! Nu er jeg ved at have fået rettet op på det udenfor døren og komme lidt videre...

    Og så er Rudolf dukket op igen - og han har taget julemanden med
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt at se Rudolf igen...har næsten lyst til at tage til Bornholm med det skilt...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jamen kom du bare! Nu kan du også få et lille glas kirsebær til næsen


    Småfuglene har nu sagt god for foderstedet... Når jeg står ved ovnen og lurer omkring hjørnet og ud på juleudsmykningen, så ser jeg de kære små flyve til og fra - helt tæt på. Dét er en oplevelse! Om lidt skal jeg have ordnet en gang blandingsfoder til dem. Jeg fik rørt sammen igår, men havde ikke lige tid at putte i forme. Så idag var det hverken til at hugge eller stikke i lige fra køleskabet. Men nu har det stået på badeværelsesgulvet et par timer, så palminen er til at arbejde med igen, går jeg ud fra.

    Palminen havde forputtet sig i køleskabet fra sidste år, så derfor bruger jeg den nu til fuglene, selvom den ikke var udløbet. Derudover er der havregryn, som var lidt vel støvede og en halv pakke rosiner i. Frø har jeg ikke fået købt endnu. Meeeeen det er jo heldigvis heller ikke særlig koldt endnu, så de klarer nok at nøjes lige nu.

    og Julemor

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •