Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 25

Emner: 3.12 Zep dekorerer julen 2009

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    De seneste par dage har gået med at dekorere æresporten fra kobberbrylluppet, så den bliver julet. Jeg når nok ikke at blive færdig til søndag. Men det skrider da fremad... Der er tilpasning at det, der allerede er på porten.

    Og så er jeg igang med at lave et julehorn, der skal sidde der, hvor kobberhjertet lige nu sidder. Det er kun halvfærdigt, men jeg holder for idag. Det er lidt hårdt for fingrene at arbejde med tråden. Men det begynder at ligne det, jeg havde for mit indre blik.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #12
    Dorit Gæst

    wow hvor er det horn flot

    ok så er smittet vildt, tak søde... jeg har fået lidt skøn gran der skal tænkes dekoration.....hvad er det for "stål" tråd du bruger??????

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Øjjj hvor er dine dekorationer flotte.. så langt er jeg ikke kommet endnu.. Må hellere se at komme igang snart Hilsen Heddimor

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er vild med dit genbrug
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal I have! Ja det er bare med at komme igang nu (det skal nok passe, at jeg er den sidste til at få lavet til advent og 1. december )

    Det er kyllingetråd/net Dorit. Jeg har startet med et langt stykke, som er "syet" sammen til et langt rør, der så er trykket, vredet og næsten drejet...

    Nu tror jeg ikke, jeg piller mere ved det, før det bliver hængt op.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #16
    Rysse Gæst
    Wauooo sikke nogle fine ting du har fået lavet. Hatten af for din kreativitet.

    Min mor og jeg har selv lavet 80 dekorationer de sidste par dage, så nu må julen gerne komme.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146

    Hvor er det bare floottt - det du laver ...
    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak

    Ja jeg tænkte godt, at du og din mor havde haft gang i dekorationerne Rysse. De var så flotte, dem I lavede sidste år!

    I får lige et glimt af, hvor min udsigt gennem døren foreløbig er.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #19
    Rysse Gæst
    JA kan kun sige......

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Der har været drillenisser af de modbydelige eller noget lignende på spil her siden igår. Det har gået ud over nogle af mine dekorationer og imorgen må jeg så udbedre skaderne

    Men igår tog den første dekoration da heldigvis hjemmefra, inden ulykkerne begyndte. Og den blev modtaget med kyshånd! Det er nu dejligt, når det værdsættes.

    Og ulykker eller ej, så er det 1. søndag i advent idag. Og det skal da ikke gå ubemærket hen. Det er nu ikke fordi, der er så meget dekoration i det i år... Til min fødselsdag fik jeg en gave, jeg ellers først havde ønsket mig den dag, jeg fylder 40. Det er Georg Jensens adventsstage, som har fristet mig meget længe. Men som jo også koster mange penge, så jeg ikke kunne få mig selv til at købe den. Drillenissen tog åbenbart også de flotte lange lys, jeg var sikker på at have liggende. Så jeg var nær gået hjemmefra i nedtrykt julestemning. Men jeg fandt dog nogle af de billige i skuffen (og det skæve er rettet op igen) og fik bundet lidt sløjfer på. Længere skal den vist ikke være i år.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •