Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 45

Emner: Cykelslangetasker

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af lapsen Se meddelelser
    Jeg har også været igang. Men jeg har også problemmer med undertråden den slår bare knuder. Jeg har sat tråd spændingen helt ned på 1 og lige meget hjælper det. Så nu aner jeg ikke hvad jeg skal stille op så hvis nogle har nogle gode god så kom endlig med dem
    Prøv at sætte overtrådsspændingen op i stedet. På min maskine er jeg af og til helt oppe på 6-7 stykker.
    Mvh. Mormal.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    Prøv at sætte overtrådsspændingen op i stedet. På min maskine er jeg af og til helt oppe på 6-7 stykker.
    Jeg er også HELT oppe, så den ikke kan sættes mere op.. tror min går til 9...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #33
    lapsen Gæst
    Så fik jeg den syet satte undertråden ned og overtråden op og så køre det. 1000 tak for tippet
    Leder dog stadig uden held efter en teflon til min maskine da det er vildt bølvlet at ligge bagepapir imellem.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Bagepapir - ja det lyder godt nok bøvlet!!

    Hvilken maskine har du da?
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Jeg kom til at tænke på, at der findes en form for 'sål', der kan sættes under trykfoden, og som vist skulle fungere som en teflonfod. Jeg har ikke selv prøvet en sådan, men da jeg bestilte en teflonfod hos Stof 2000, sagde ekspedienten, at de havde denne 'sål', hvis 'foden' ikke kom frem i tide (den nåede dog at komme inden kurset, hvor jeg skulle bruge den). Måske er der andre, der ved mere?
    Mvh. Mormal.

  6. #36
    Birgitma Gæst
    Jeg ved da ikke hvorfor jeg først ser denne tråd nu, men hold da op nogle flotte ting du har lavet.

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Jeg ved da ikke hvorfor jeg først ser denne tråd nu, men hold da op nogle flotte ting du har lavet.
    Mange tak.
    Mvh. Mormal.

  8. #38
    lavrsen Gæst
    Jeg har også hygget mig med cykelslangetaskesyning og efter mange fejlslagne forsøg, nåede jeg frem til HØJ trådspænding af overtråden, bagepapir og så syede jeg på det kraftigste strygevlieseline jeg kunne finde - noget stivere og kraftigere end alm. vlieseline og ca. dobbelt så dyrt (100 kr. pr. m.), men det var nemt at fore taske med filt. LOL Jeg har nu købt noget teflontape til min trykfod, men har ikke forsøgt mig med det endnu, men det vil jeg helt sikkert gøre. - ellers er www.læderiet.dk et rigtigt godt sted at kikke efter arbejdsredskaber, låse til tasker og meget andet.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    7280 Sdr. Felding, Midtjylland
    Indlæg
    66
    jeg er VILD med dine tasker.

    Jeg bliver simpelthen nød til selv at eksperimentere med sådan nogle inden så længe.
    Jonna S. Petersen

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    20 Sep 2010
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    4
    ihh hvor er de hare flotte!!! har syet et par stykker i håden-men det tager sørme LAAAANG tid :(

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •