Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 45

Emner: Cykelslangetasker

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307

    Cykelslangetasker

    Jeg har her i weekenden været på det mest fantastiske kursus (med Hanne Clark som underviser) i cykelslangetasker. Jeg er stadig helt høj af al den inspiration, jeg har fået.

    Jeg nåede kun at få én taske færdig, men det bli'r bestemt ikke den sidste.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mvh. Mormal.

  2. #2
    Mosterkoster Gæst
    Det ser godt nok spændende ud. Hvad man da ikke kan benytte sig af.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nøøøøj en anden mulighed blandet med stof, for det er det vel ???? Fortæl fortæl hvordan du har fået det til at hænge sammen - limet eller syet eller hvad ???..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den er rigtig spændende og flot
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Virkelig flot!!

    Jeg har læst et sted at man skal bruge en speciel fod: en teflon fod... og lædermaskinnål... bruger du noget af det?

    jeg har gemt et par stykker slange, når min cykel har punkteret og har længe tænkt på at ville lave en taske.. men er i tvivl om hvordan min maskine vil have det, når jeg sætter det i... :-(
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #6
    lis ai Gæst
    Rigtig flot arbejde

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Tak for roserne.

    Hvis der er nogen, der har mod på at prøve, kan det virkelig anbefales!

    Der sys på armeringsplast (købes i byggemarkeder og lign. og er vist ret billigt - jeg var heldig, at min mand havde nogle stykker liggende, som bare skulle vaskes = gratis).

    Det er nødvendigt med en teflontrykfod, og hvis man vil dekorere med free style også en stoppe-/broderitrykfod. Der sys med nål nr. 100.

    Cykelslangerne fås gratis hos mange cykelsmede (slangerne skal bare klippes i stykker og vaskes), og desuden kan alt muligt bruges som dekoration: Filt, stof, skind, kaffeposer (jeg brugte bl.a. en pose fra frossen spinat til tasken ovenfor), perler, metaltråd o.s.v. Så hvis man har et samler-gen, er det bare at dykke ned i skuffer og kasser og finde 'guldet' frem!

    Det er SÅ sjovt. Og ovenikøbet næsten gratis.
    Mvh. Mormal.

  8. #8
    jannie Gæst
    Super smart taske du har lavet og en god beskrivelse så det må være på listen over kommende ting jeg gerne vil lave

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Det er en rigtig flot taske du har lavet
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  10. #10
    dorthe m Gæst
    Det er rigtig smart. har ellers kun ser cykelslanger til hanke, er det svært at sy i ? kunne forestille mig at det let rynker.

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •