Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: lavet er røve køb i dag..

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I bliver lige nød til at skrive adressser for os på djævle øen, vi flytter os jo lidt rundt om sommeren, og vil da ikke snydes for sådanne forretninger..(50)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hvis det er spændende loppemarkeder, I er interesseret i, så skal I køre til Floulev (Thyholm) og besøge det store indendørs loppemarked. Der er ikke den ting, man ikke kan købe der.

    Det er besked 4 her:
    http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=9495
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    I bliver lige nød til at skrive adressser for os på djævle øen, vi flytter os jo lidt rundt om sommeren, og vil da ikke snydes for sådanne forretninger..(50)
    hunduld kommer du nogensinde til brovst og omegen så tage ud til råd og dåd butikken det er udviklings hæmmet som styre det..
    http://www.raaddaad.dk/forhistorie.htm
    Også er der den store blå kors genbrugs butik i aalborg som ligger ude på hobro vej, faktisk lige over for city syd, bare følg skiltene ud til city syd også drej af ved COOP flagende..

    Antik og genbrug kirkegade, brovst. lige ved siden af ALDI

    Ellers er der den stor hobby forretning ude i hjallerup nogen af jer nordjyder som kan den adresse?

    Eller osse er der vikning markedet i nørresund nu her til juni, også hjallerup markedet, kan ej lige huske hvornår den er..
    men ellers er der løbende hele sommeren diverse loppe markeder..
    Skal vi jyder ikke løbende skrive dem her?

    Der er osse den gamle mission kirke i halvrimmen osse en udemærket genbrugs butik..

  4. #14
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af karie Se meddelelser
    Hej igen angelmom og alle andre.
    Synes lige jeg vil nævne at her på Øland er der jo "Polske børn" som er et meget stort sted med alt genbrug, nok det største sted her omkring.
    Måske du kender det, men hvis ikke så skulle i lige vide det.
    Venlig hilsen Karie
    øhh hvor? kom lige med adressen..! smiler

  5. #15
    annedav Gæst
    Hjallerup marked er fra den 5. - 7. juni, er som regel altid den første hele weekend i juni. jeg er at jeg ikke kan komme afsted iår, da jeg har arbejdsweekend. Plejer at være deroppe hver år

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    28 Aug 2008
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    27
    Hej til jer
    Kan fortælle at polske børn ligger på Øland med golbanen som nabo, vejen hedder Rolighed, men jeg kan ikke finde noget husnr, men det er på vejen fra Halvrimmen, ved du hvad Angelmom jeg vil vise hvor dig vejen, hvis du vil have det.
    Venlig hilsen Karie

  7. #17
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af karie Se meddelelser
    Hej til jer
    Kan fortælle at polske børn ligger på Øland med golbanen som nabo, vejen hedder Rolighed, men jeg kan ikke finde noget husnr, men det er på vejen fra Halvrimmen, ved du hvad Angelmom jeg vil vise hvor dig vejen, hvis du vil have det.
    Venlig hilsen Karie
    Så tror jeg nok godt jeg ved hvor det ligger henne af..
    Jeg er jo tit i brovst, da min far bor der ude..!
    skal snart ud i attrup igen i råd og dåd butikken og se det de har fået lavet derude, indei laden..! også kunne det jo tænkes at jeg skal se om jeg kan finde min sælger derinde, så jeg kan få nogle ting med hjem hvis de altså har noget interessant...
    Hvornår er det lige der er vikning marked i nørresundby( lindholm)???

  8. #18
    Titia Gæst
    Pyha jeg var hele vejen fra Kbh til Frederikssund i dag og var inde i den store genbrugsbutik ved Frederikssund Centret og der shoppede jeg lige en masse hæfter med div. strikkeopskrifter til 10,- for 3 eller 5,- kroner pr. stk. også var der en masse løse opskrifter til 10,- pr. stk. Nogle af dem var der endda flere af i hver plastik lomme. Købte for 160,- i alt. ;-)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •