Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: lavet er røve køb i dag..

  1. #1
    Angelmom Gæst

    lavet er røve køb i dag..

    Der ligger sådan en lille dejlig genbrugs/antik butik ude ved min far, det er som at gå inde i altans hule, enten er der guld eller osse er der bras..
    Og altid billigt, og hun er sgu sjov at prutte pris med...

    Når men jeg gik så om bag i butiken, for at se om der var noget interessant som jeg evt. kunne bruge noget af..
    Følgende ting fandt jeg..

    En helt flytte kasse med indhold.

    10 firekantede slik kasser, med forskellige størelser flamgo hoveder/kugler
    godt 5 liter fiber vat, aldrig åbent..
    en masse ring bind med håndarbejds ting og sager..
    2 håndarbejds bøger.
    diverse ting og tilbehør til hobby..
    og meget mere godt i den..
    pris en flad 50 krone...
    Og der var top på...

    Jeg tog kassen og gik ind i butiken og fandt en 50´er frem og betalte og smuttet igen...
    uden for stod der så en helt plastisk vasketøjs kurv med alverdens garn i, med top på selvfølgelige jeg vente om og gik ind til hende og spurgte havd hun skulle have for den? hendes kommentar var.." giv mig en pris, du har det jo med at skal prutte når du kommer herinde.."
    jeg fandt endnu en flad 50´er frem, og betalte...
    Og jeg mangler så meget plads nu i mit bette værksted...!

    I en anden genbrugs butik lavede jeg et andet fund en dag, her for nogle måneder siden, jeg var sådan set bare derinde for at finde noget køkken grej, da jeg så på bog reolen ikke mindre en 8 håndarbejds ringbind fra de gode gamle 80´er af, samt nogle håndarbejds bøger fra 70´erne og 80´erne af...
    Pr. blad kostet 2 kroner..
    Jeg tog det hele med op til kassen, og kiggede på den søde dame, som smilede over hele ansigtet til mig og sagde " du skal få det hele for 60 kroner... ok?"
    sikker på at hun snød sig selv der, men jeg smilede og takkede jo tak, og betalte...( fandt intet køkken grej som jeg ikke lige just havde i forvejen)

  2. #2
    Inger1 Gæst
    Hvor ligger den forretning henne sådan ca.det kunne jo være jeg kom forbi...........
    Inger

  3. #3
    Angelmom Gæst
    he he den ligger i kirkegade i brovst...
    og den anden var blå kors ude ved city syd i aalborg..!

  4. #4
    Angelmom Gæst
    ved faktisk ikke om der er noget spændene i den blå kors genbrugs butik i nørresundby den på vej ud til kickly xtra..!
    har været der ganske få gange!

  5. #5
    Inger1 Gæst
    Tak for svaret. Den i Nørresundby er lidt for dyr og har mest møbler, nu er det noget siden jeg har været der. Du giver mig helt lyst til en tur til Brønderslev. Dronninglund har næsten ikke noget. Der er mange rund omkring i og omkring Aalborg. Brovst kommer jeg aldrig og nu har du jo også tømt den ha ha.
    Inger

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    DER fik du da godt nok noget for pengene
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    28 Aug 2008
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    27
    Hej
    Der var du bare heldig, Angelmom. Kender butikken i Brovst og jeg skal altid ind og snuse, har fundet rigtig mange ting gennem tiden.
    Kan lige fortælle at vi har flere rigtig gode butikker af den slags, så der går lidt sport i engang imellem at støve lidt rundt i dem.
    Venlig hilsen Karie

  8. #8
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af karie Se meddelelser
    Hej
    Der var du bare heldig, Angelmom. Kender butikken i Brovst og jeg skal altid ind og snuse, har fundet rigtig mange ting gennem tiden.
    Kan lige fortælle at vi har flere rigtig gode butikker af den slags, så der går lidt sport i engang imellem at støve lidt rundt i dem.
    Venlig hilsen Karie
    Jeg er tusse vild med at komme ude i attrup i råd og dåd, og bare gå og snuse rundt inde i laden.. hvad jeg ikke har fundet derinde er ikke små ting, og jeg har min helt egen "sælger" derinde, så når han ser mig, så har det med at komme over til mig med en kop kaffe, og spørger hvor meget vi skal prutte om denne her gang... griner
    Jeg fandt her sidste sommer derude, et gamlet dukke teater som bare lige skulle pudse lidt op, og have en omgang ny maling og et nyt gardin, så var det faktisk i super top igen.. pris 40 kr. mener jeg..
    Jeg elsker at gå i genbrugs butikker og på loppe markeder...!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Sikke nogle gode fund du laver :O)
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    28 Aug 2008
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    27
    Hej igen angelmom og alle andre.
    Synes lige jeg vil nævne at her på Øland er der jo "Polske børn" som er et meget stort sted med alt genbrug, nok det største sted her omkring.
    Måske du kender det, men hvis ikke så skulle i lige vide det.
    Venlig hilsen Karie

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •