Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 25 af 25

Emner: Grill-loven !

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    superpraktisk med den kasket... det må jeg lige huske, gemalen står og flagrer med en kæmpestor "lommelygte" - sådan en til industribrug...
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af taysha Se meddelelser
    Jeg kan mærke min indre genetiknørd rejse hovedet og tror hellere jeg må stoppe nu. Inden det bliver alt for langt og offtopic....
    For dem der er særligt interesserede i den specielle genfejl som er nævnt i dr's artikel i linket ovenfor, så er der en glimrende artikel på pubmed om undersøgelsen af transgene mus:
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2...ct&holding=npg




    For at hoppe tilbage til grillningen: har I prøvet at grille i snevejr? Vi havde et år, for nogle år siden, til nytårsaften det herligste snevejr med store hvide pluffflager dalenden ned, men lige over grillen, det tøede de naturligvis og blev til damp, steg til vejrs og frøs til sne og faldt ned igen, i helt små fnug - så vi havde sådan et lille lokalt snevejr kørende lige over grillen, med helt små fnug midt i alle de store hvide... det var så utroligt lflot!
    Nørd skal man have lov at være - og mit udsagn var heller ikke så videnskabeligt underbygget. lidt hen ad "hønen eller ægget" Nogen mener så, at have bevist det var hønen

    Men tilbage til grillen - dejlig historie, nu har vi alle mulighed for at få vores egen lokale, "hvid jul" drøm, til at gå i opfyldelse Man kan helt sikkert både lave flæskesteg og andesteg på grillen
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    uuhmm ja både and og flæskesteg bliver bare så meget bedre på grillen... prøv det prøv det...
    I dag stod menuen på forloren hare, også stegt på weberen... eller som en af vores venner har døbt den: "det imperalistiske udekøkken" (han går ind for den danske model kuglegrill, og mener vi er imperalister fordi vores er en weber :rolleyes:)
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Man kan jo også bruge ovnen eller en stegegryde.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Min mand er ikke til grill mad jo hvis vi er på besøg ved andre kan han godt spise det men han synes det smager af røg hvis vi skal grille så skal der være på den lille gas grill vi har til båden og det er kun når vi er ude at sejle det sker (vi har kun den lille gas grill) men det sker jeg insistere på at vi griller på en engangs grille inde på stranden det er sommer for mig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •