Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 26 af 26

Emner: knyttet armbånds aften

  1. #21
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen Se meddelelser
    Vis et billed af monstret . det kunne jo være at det kan efterlines

    sender en pb.

    Det monster jeg har set er i og for sig bare et smalt bræt på ca. 30 -40 cm hvor ,der er sat 2 lange dyvler(forkert stavet, håber du ved hvad jeg mener) SPå spænder man brædtet fast på bordet. Snorene man knytter fra er sat fast på den først dyvel og snoren man knytter er sat fast i den anden.

  2. #22
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Viktoria Se meddelelser
    Jeg vil også gerne have sådan et, men hvor kan man købe det, lis ai?
    Hvis du vil købe et professionelt brædt koster det en formue; Men du kan lave et nemt et selv, ved at tage et brædt, der er ca 10-15 cm bredt og ca 30-40 cm langt og slå et kraftigt ca 10 cm langt søm i begge ender.
    Bredden på 10-15 cm er god for så behøver du ikke spænde det fast på bordet.
    Ellers kan man købe en knagerække hos Jysk og skrue de midterste knager af; Men den løsning er man nødt til at spænde fast.

    Mit monster er 30 år gammelt og hjemmelavet og fylder noget mere; Men der kan man også knytte større ting. I øjeblikket ligger det i en kasse under en masse habengut, så derfor kan jeg ikke lige tage et billede. Men jeg skal nok....

  3. #23
    lis ai Gæst
    Istedet for at rode i kælderen efter monsteret,som er ganske utidssvarende, har jeg i denne uge kreeret et nyt og mere moderne.
    I kan se det i månedens håndarbejde.

  4. #24
    jannie Gæst
    fedt bræt du har lavet så nu har jeg givet Bobassen en opgave
    Det ligner det jeg havde på mit arbejde men havde svært ved at forklare ham hvordan det virkede så dejligt at du har det i månedens håndarbejde

  5. #25
    lis ai Gæst
    Hej Jannie og velkommen hjem.
    Tak for rosen. Jeg har lavet det i bøgetræ for det var hvad der var ved hånden. Så det står godt fast. Det er 8 x 40cm for at jeg også kan bruge det til andre ting.
    K.h. Lis

  6. #26
    Viktoria Gæst
    Det ser alletiders ud. Flot lavet.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •