Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Halloween fest

  1. #1
    lillebi Gæst

    Halloween fest

    Så lykkedes endelig at få resized billederne.
    Vores Halloween fest blev holdt på et lidt lavt blus i år. Men trods det var de 14 piger i alderen 11-12 år.
    Jeg tog et hav af billeder men mit kamera lever lidt sit eget liv for tide, så det var desværre kun et få tal der blev til noget.Men gudskelov fik vi nogle billeder af den knap så lækre spaghetti ( jeg har forskånet jer for det billede med kødsaucen på, men vi voksne havde MEGET svært ved at spise det, ungerne elskede det).
    Tilgengæld var vores smågravsteder væk i løbet af et øjeblik og tøserne var vilde med den klamme ide om at spise et "gravsted" med en orm i
    Edderkoppebrøden fik også hurtigt "ben" at gå på.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Hold da op, hvor er du kreativ.

    Flot fundet på og godt lavet.
    supersine669

    carpe diem

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Jeg må simpelthen vide hvordan du har farvet pastaen sådan? Og hvad er det gravstenene står i? Det ligner jord rigtig godt.
    Zuzzan

  4. #4
    huginnbrogaard Gæst
    Sikken en kreativitet.
    Tror måske at gravstederne står i rosiner??

  5. #5
    lillebi Gæst
    Pastaen blev farvet med "Icing color" det er det man bruger til at farve glasur med til kager.
    jorden" på gravstederne er Oreos ( chokoladekiks) som jeg skilte ad og skrabede den hvide vaniliecreme ud af og derefter knuste kagerne. men man kan sikkert godt bruge rosiner, men det er alt efetr havd der skal være af dessert. Jeg havde lavet chokolademousse så derfor var kiksene oplagte.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Gyyyyyys siger jeg bare Hatten af lillebi - det er godt nok gennemført! Jeg kan ikke blive enig med mig selv, om jeg kunne spise spaghettien... Men gravstederne ser lækre ud
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Fantasktisk fundet på :)
    Zuzzan

  8. #8
    lillebi Gæst
    Jeg tør godt fortælle , Zep; vi voksne spiste altså ikke den pasta for sammen med kødsaucen så retten RIGTIG klam ud i elektrisk lys (ungerne havde hygge belysning) Så jeg kogte noget alm. hvidt pasta til os voksne.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Pyyyh så er jeg mere rolig Ungerne her havde garanteret også elsket det!
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Jeg havde spist det. Elsker den slags. Men man er vist også nødt til at være lidt barnlig at heart for at arbejde med børn :)
    Zuzzan

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •