Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Links

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406

    Links

    Jeg sidder her som ny "rokke" og kigger links igennem. søger efter mini dyr/bamser og jeg opdager at RIGTIG mange af de links der er lagt på forum til specielt ugebalde er forældede og man kan IKKE komme ind på de sider der refereres til :-((

  2. #2
    Enaj Gæst
    Der er en del døde links rundt omkring og det er selvfølgelig irriterende, men det er svært for admin og nå rundt om det hele.
    I højre hjørne i indlæggene er der ligesom en rød advarselstrekant, hvis du klikker på den kommer der en boks frem som du kan skrive i. Hvis du skriver "dødt link" bliver det fjernet så hurtigt som muligt.


    Håber det er rigtig beskrevet klasus????

  3. #3
    klasus Gæst
    Det er helt korrekt Enaj - beskrivelsen ligger her http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=17839

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Tak. Det vil jeg gøre for eftertiden ;-)... Skal jo lige finde ud af hvordan de forskellige fora virker og det er jo sikker os som nye, der er mest tilbøjelige til at hakke os ind på alle mulige og umulige links ;-)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Ja tak.. De kan i høj grad bruges. Jeg skulle ALDRIG have set på dem sammen med datteren på næsten 11 år. Hun vil bare lære det hele med det samme og dybest set skal jeg jo selv lære først for det bliver en udfordring at hækle på engelsk... Dybt irriterende ingen har lavet de opskrifter på dansk

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •