Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Gydda's nyeste maleri - et kig ind i fremtiden

  1. #11
    Else Gæst
    Hvor er det flot. Ihhh jeg ville ønske jeg ku' det.

    Og jeg ville ønske jeg havde haft det i de sidste 11 år hvor jeg har boet helt uden køkkenvindue - tænk at jeg selv (måske) kunne have malet præcis hvad jeg ønskede at se uden for huset.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Gydda har du haft tid til at male mere deroverfra, for nu er det jo ikke fremtid, nu er det nutid
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    Avavav - der ramte du godt nok et ømt punkt . . . . . for jeg har altså stort set intet fået tegnet og malet gennem det sidste års tid

    Jeg har jo heller ikke længere nogen, som jeg kan sidde og tegne og male sammen med, og jeg har altså desværre (lidt) svært ved at tage mig sammen, når jeg sidder alene - så ender det som regel "bare" med noget kort eller scrap (og i de fleste tilfælde hænger jeg bare ved pc'en).

    Jeg forsøgte mig at tilmelde mig et kursus i vinter, men det blev desværre aflyst
    Men nu kommer de nye aftenskole-brochurer vel snart - og så håber jeg der er et eller andet man kan tilmelde sig - også for at komme ud og møde andre !!
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Håber du kommer afsted jeg vil glæde mig til at se det næste du får lavet....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er du stoppet helt med at male Gydda ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •