Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Lin / hør fra Garnstudio

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220

    Lin / hør fra Garnstudio

    I denne uges Hendes Verden er der den sødeste bluse på forsiden.
    Den skal strikkes i Lin (hør) fra Garnstudio.
    Er der nogen der kender garnet? - Hvordan er det at strikke af og holder det sig pænt i brug/efter vask?

    tilføjelse:
    - der er vel ikke én eller anden venlig sjæl der kan lære mig at lade være med at tænkte på nye projekter, når der ligger bunkevis, der ikke er færdigt endnu, og "to do"-listen allerede godt fyldt ??

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    tilføjelse:
    - der er vel ikke én eller anden venlig sjæl der kan lære mig at lade være med at tænkte på nye projekter, når der ligger bunkevis, der ikke er færdigt endnu, og "to do"-listen allerede godt fyldt ??
    Tro mig vi andres er på længde med julemandens liste (der bliver længere og længere for hvert år der går) :P men skulle du finde en måde at undgå den slags lister uden at miste mængden af inspiration så lad os endelig høre *fnis*

  3. #3
    lkannik Gæst
    spørgsmålet ikke forstået :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    tilføjelse:
    - der er vel ikke én eller anden venlig sjæl der kan lære mig at lade være med at tænkte på nye projekter, når der ligger bunkevis, der ikke er færdigt endnu, og "to do"-listen allerede godt fyldt ??

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Jeg har ikke strikket i lin/hør fra garnstudio, men har strikket bluser med lin/hør og det er de bedste bluser jeg ejer da høren gør at strikket bliver i facon.
    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    I denne uges Hendes Verden er der den sødeste bluse på forsiden.
    Den skal strikkes i Lin (hør) fra Garnstudio.
    Er der nogen der kender garnet? - Hvordan er det at strikke af og holder det sig pænt i brug/efter vask?

    tilføjelse:
    - der er vel ikke én eller anden venlig sjæl der kan lære mig at lade være med at tænkte på nye projekter, når der ligger bunkevis, der ikke er færdigt endnu, og "to do"-listen allerede godt fyldt ??
    Mvh. Marianne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Citat Oprindeligt indsendt af lkannik Se meddelelser
    spørgsmålet ikke forstået :-)
    Kan ikke eller vil ikke forstå det ??

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •