Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106

    Tråd

    Hejsa.

    Hvilken tråd bruger I til jeres kort? Og hvor køber I den?

    Jeg er selv ret vild med Mettlertråden - synes de der flerfarvede nogen er så fine. De er bare så dyre! Så vil bare lige høre hvad I andre bruger og få lidt inspiration :)

  2. #2
    strikketøsen Gæst
    CharlotteSol,

    For snart læææænge siden købte jeg (i min nye 3d kort-hobby-iver) en æske med 8 ruller metaltråd - de 7 ruller er ensfarvede og den sidste rulle er flerfarvet - af mærket KARS hos hobbyisten. Prisen var kr. 80,00 og så får vi rokkere jo rabat af vores køb.

    Desværre har jeg endnu ikke turdet "hoppe ud i det" med at brodere på kort endnu. Der har været rigeligt andet at se til, men en skønne dag skal disse ruller da prøves af. Jeg kan ikke se på æsken, hvor mange meter tråd der er i hver rulle. Måske kan du se det inde på www.hobbyisten.dk !

    UPS - jeg gik lige ind på hjemmesiden og den æske, jeg købte i sin tid, findes vist ikke mere. I stedet føres der Mettler sytråd i stor stil og der er jo altså rabat - vistnok 10% - prisen varierer mellem kr. 24 og kr. 18 så vidt jeg lige kunne se i farten. Og der er rigtig mange farver:

    http://www.hobbyisten.dk/group.asp?g...0&sort=&page=1

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg bruger Mettler eller Sulky. Jeg køber tråd hos hobbygården i Hampen.
    Knus Rita

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Jeg bruger for det meste Mettler.

    Har dog også købt noget metaltråd hos lenes3d, men lige netop de pakker jeg har købt, har hun ikke mere. Men hun har en del broderitråd: http://www.lenes3d.dk/?p=productsList&iCategory=278

    Flere steder, kan jeg se at hun har en pakke med 20 forskellige farver til 49,95.
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Tak for svar! :D

    Altså den der hobbygård i Hampen.. den bliver jeg da snart nødt til at finde hen til - det virker jo som om de har ALT! :p
    Men til at starte med suser jeg lige ind til lenes3d og hobbyisten og snuser lidt :)

  6. #6
    musser Gæst

    Tråd ..

    Jeg køber også mit tråd hos www.lenes3d.dk hun har mange forskellige. Hvis i tilmelder jer hendes nyhedsbrev for i 10 % på alle varer, hun har som skrevet i indlæget før mange metal tråde, Som hun tager hjem fra holland.
    På hendes hjemmeside findes også en masse kort-ideer. Også til broderi.
    Jeg så lige igår at hun også har fået rigtig mange varer til smykkefremstilling.

    MVH Musser

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Har fundet ud af hvor min næste lille udflugt går hen
    Kig gerne forbi min blog

  8. #8
    strikketøsen Gæst
    "Faldt" lige over denne (sy) "tråd" igen - og ville da lige skrive, at her har de også sytråd til rimelige priser:

    http://haandlavet.dk/traad-rulle-c-3...sort=2a&page=1

    og her også (gå et stykke ned på siden):

    http://www.dingaveminhobby.dk/group....6&sort=&page=2


  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Så skruer vi lige tiden 1½ år frem.

    Hvor køber man Mettler sytråd, ensfarvet?

    Dengang jeg startede købte jeg hos Hobbyisten. Kan se at også Lene3d har dem. Men ikke lige det jeg søger:)
    V.h. Betteklaus 9210

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Jeg synes faktisk også det er svært at finde Mettlersytråd. Jeg ved at de har det i en af standene på Det blå marked i Låsby, men det er jo liiige lidt lang for dig at køre :)
    Du må endelig sige til hvis du finder det billigt på nettet...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •