Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Kamel plukning

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90

    Kamel plukning

    Jeg fik i går spurgt en Beduin her i Israel, om han ikke kunne plukke lidt uld af sin kamel til mig. Og minsandten om han ikke plukkede ca. 200-300 gram af til mig. Juhu, det bliver sjovt at arbejde med det når jeg kommer hjem. Men jeg skal lige have sorteret det lidt, tror jeg nok, eller hvad? Der er jo både stive/stridehår og uld blandet sammen og så kan jeg lige fortælle at det lugter som om der er en hel kamel i posen!!!
    Se det er den allerbedste souvenir jeg får med hjem herfra plus et par flotte saltkrystaller jeg har fisket op med fødderne i Dødehavet, de er ca. 10 * 10 cm.
    Er der nogle af jer der kender til kamelhår/uld, så modtages gode råd med kyshånd. (Det er min mening at jeg vil prøve at spinde af det)
    Mange varme hilsner fra Canterbury ved Det døde Hav
    - medlem af Krea Syd

  2. #2
    klasus Gæst
    Det er da godt at jeg ikke kan se mig selv i hovedet, for selv om det ikke er pænt, så er jeg altså bare en lille lille lille bitte smule misundelig

    På trods af dette håber jeg, at du forsat må have et godt ophold - og nyd det nu lidt for mig også...............

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 May 2008
    Geografisk sted
    ikast
    Indlæg
    79
    Nej hvor en skøn oplevelse - Og held og lykke med at få "noget" ud af ulden...om ikke andet så lugten
    Uldvarm hilsen fra Miira

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Skal du så til at lave kameluldstøfler?

    Fortsat god ferie og god bedring!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •