Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Halloween fest

  1. #11
    lillebi Gæst
    Det VAR sjovt og det var dejligt at have 8 velopdragne hekse til overnatning

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Vi bliver bare nødt til at holde sådan en fest igen til næste år med alle de suveræne idéer Heksen der ved døren er altså bare god

    Måååske skulle vi holde heksekonkurrence her på Rokken også, selvom jeg godt nok får svært ved at slå dig
    og Julemor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da bare op hvor må det have været sjovt at lave den fest også, og når så den oven i købet bliver knald hamrende god (50)kan man så forlange mere.

    Lige et spørgsmål fra en der aldrig nogen siden har lavet sådan en fest, det der spindevæv købes det færdigt, eller hvordan...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Rysse Gæst
    Wauooo hold da helt fast, hvor ser det ud til at have været en kanon fest. Og sikken et arbejde du har lagt i det.

  5. #15
    lillebi Gæst
    Det krævede en del planlægning og jeg har ikke haft tankerne ret mange andre steder den forløbne måned, men hold da op med sjove ideer der om på bordetog Signe nød planlægningen og oppyntningen ligeså meget som jeg.


    Hundeuld, vi havde sat vores, mega store, edderkopper igang med spinderiet og jeg undlod bare at feje i et par dage


    Nej spøg til side...BR har faktisk de edderkoppe spind og jeg kan godt afslører at der er blevet indkøbt 10 spind til hele hytten og opgang.
    sku der være fest så.....

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den her tråd kan godt lige tåle at komme frem og blive støvet af Jeg kom sådan til at tænke på dig, da vi var ved den kæmpe legetøjsbutik, Hamleys i London, Lillebi. Udenfor gik nemlig både Dracula, varulve og ikke mindst en heks med et misundelsesværdigt hylende grin
    og Julemor

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •