Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 16

Emner: Halloween fest

  1. #1
    lillebi Gæst

    Halloween fest

    Så er jeg tyvstartet på min halloween tråd (tror Zep føler efter i strakt galop med håret flagrende efter sig)
    Min datter, skal holde Halloween fest i morgen og temaet er halloween.
    Da hun jo kender en hel del til det at fejre Halloween, vidste damen jo godt hvad hun ville have til denne fest, så i dag har den stået på oppyntning med edderkoppespind, muffins bagning, småkagebagning, vi har lavet klamme gramsekasser, bagt afhuggede heksefingre og udhulet græskar.
    I denne tråd vil jeg lægge billeder og opskrifter ind af de ting vi har lavet og af selve festen.
    Jeg starter med at lægge lidt ind af de ting vi har gjort idag.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Wouw hvor ser det prof ud lillebi Min tråd er her skam allerede...(mangler stadig lidt opfølgning). Glæder mig til at se mere her
    og Julemor

  3. #3
    lillebi Gæst
    ja, jeg så det godt efter jeg havde skrevet....total stære blind er hvad jeg er

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Er det ikke meget normalt for hekse gnækgnæk
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Kom nu med billedet af den grønne paryk
    og Julemor

  6. #6
    lillebi Gæst
    æv, vi kunne ikke finde den grønne parykmen overheksen blev alligevel ikke snydt for at se morheks med flagrende hår(hvilket i sig selv var en udfordring med al den hårlak) Festen er vel overstået og mit hjem ligner(næsten) sig selv igen.
    Nøøøøj for en fest, alle 8 piger var udklædt efter alle kunstens regler og der blev spist, drukket,danset og leget lege til den store guldmedalje. Der blev stukket hænde i gramsekaserne og føj for noget ulækker noget( kold havregrød med ilagte kryb, Slimet overkogt spaghetti, gele med kryb, fåre uld, slimede plastik kryb og "mumier")Da det var sengetid blev der sat en film på (hokus pokus med Bette Midler) og den lå de og så på deres madrasser i stuen. langt efter midnat måtte morheks sige godnat et par gange og så blev der ro indtil klokken 7.15 i morges. Der blev serveret morgenmad ryddet op efter sovningen og kl. 10.00 fløj de sidste hekse hjem. En rigtig vellykket fest og der kom en masse kommentarer fra heksene om at det var den bedste fest der havde været i klasseen og det var skønt at de skulle være udklædte og de håbede på at det var noget vi ville gøre igen næste Halloween. Jeg har vedhæfttet billederne, opskrifterne til kagerne findes under Rokkekagebage dag og her var pigerne mine dommere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    lillebi Gæst
    her er så lidt flere billeder, opskrifterne er på rokkekagebage dag tråden
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    lillebi Gæst
    og så lige de sidste. Og Zep, du bliver ikke snydt for MIT hår
    Det henholdsvis morheks,hekseassistenten og overheksen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    lillebi Gæst
    Der var lige et par billeder mere
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    OPR1 Gæst
    Jold da op, hvor ser det smaddersjovt ud - sikken en gennemført fest

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •