Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 8 FørsteFørste 12345678 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 74

Emner: ATC-swap: Julemænd eller nisser

  1. #41
    Rysse Gæst
    Uder tittel skal kan du skrive hvad du vil kalde kortet for. Det er ikke alle der udfylder det. Du kan også skrive hvilken swap det er du deltager i.

    Serie bruger du når du ikke laver kort til en swap, men bare laver nogle til at bytte med. F.eks. Du laver 4 kort med bondegårdsdyr på. Så kan du kalde det en serie. Kortene bliver så benævnt 1:4 - 2:4 osv.

    Håber dette er forståligt ellers må du skrive igen.

  2. #42
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Uder tittel skal kan du skrive hvad du vil kalde kortet for. Det er ikke alle der udfylder det. Du kan også skrive hvilken swap det er du deltager i.

    Serie bruger du når du ikke laver kort til en swap, men bare laver nogle til at bytte med. F.eks. Du laver 4 kort med bondegårdsdyr på. Så kan du kalde det en serie. Kortene bliver så benævnt 1:4 - 2:4 osv.

    Håber dette er forståligt ellers må du skrive igen.
    Tusind tak Rysse jeg tror jeg er med nu.
    Og mine første atckort er gået i trykken, så nu skal jeg bare ha` slæbt mig ned på posthuset

  3. #43
    Rysse Gæst
    Jeg har modtaget super flotte kort fra Lis ai i dag.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Jeg følger spændt med i jeres swap, og har lige et spørgsmål - er den bagside med oplysninger om hvem der har lavet kortet, limet fast på selve kortet, eller er det meningen, at man kan bruge de små kort, som man bruger alle andre kort - altså til at sætte ved en gave feks??

    Knus Lælle

  5. #45
    Rysse Gæst
    Bagsiden bliver limet bag på ATC-kortet. Man bytter kortene væk indbyrdes eller man kan give dem væk, men ikke som et kort til en gave.

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Okay - så det er nærmest en slags samling, man kan lave sig.
    Spændende bliver det, hvad der bliver kreeret, og FLOT ser det ud, det der allerede er lavet :o)

  7. #47
    Rysse Gæst
    Så er der kommet flotte kort fra Karma i går.

  8. #48
    klasus Gæst
    Nu revner jeg altså snart Hvornår må vi se ???????????????

  9. #49
    Rysse Gæst
    Kortene skal først være hos mig senest d. 1. december, så der er god tid endnu. Derefter regner jeg med at alle ligger et billede ind af de kort de har modtaget. Så kan alle se, de flotte kort.

  10. #50
    Rysse Gæst
    Så er der kommet flotte kort fra Mrs Langholz i dag.

    Til resten der skal sende, så vær opmærksom på portoen - også på Jeres svarkuvert. Jeg har modtaget et par stykker, hvor der ikke er nok porto på og det er da ærgerligt at skulle stå med strafporto.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •