Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Hjælp til tavs bjælde i hæklet bold :)

  1. #1
    cambaek Gæst

    Hjælp til tavs bjælde i hæklet bold :)

    Hejsa alle.

    Håber der er nogen der har nogen gode råd.
    Jeg har hæklet en bold ca 22 i omkreds og fyldt den med vat og lagt en bjælde i og den siger ikke ret meget.
    en anden har jeg pakket bjælden ind i en skumklud inden den kom ned i vattet og det virker heller ikke.

    Hvordan får jeg mine små bolde til at ringe.

    Håber i kan hjælpe mig

    Knus fra cambæk

  2. #2
    Rysse Gæst
    Jeg ville prøve om bjælden kunne lægges ind i noget der ikke kommer til at røre "dutten" der sidder inde i bjælden. Husk at bjældens størrelse skal passe til bolden.

    Det er vel ikke fordi at din bold er så stor, og fyldt godt op, at lyden drukner.

    Held og lykke med det hele. Glæder mig til at se billeder af den. når den bliver færdig.

  3. #3
    lillepep Gæst
    Jeg har ikke problemer med mine bjælder.....
    Er bjælden for lille, eller er der for meget pakket omkring, eller er det måske stoppet for fast.......
    Ellers har jeg godt nok ingen ideer......

  4. #4
    klasus Gæst
    Kinderæg er løsningen Dvs. læg din bjælde inden i plastikægget og gør så som du plejer

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Kinderæg er løsningen Dvs. læg din bjælde inden i plastikægget og gør så som du plejer
    Altså søde klasus - du er da fuld af gode ideer
    supersine669

    carpe diem

  6. #6
    cambaek Gæst
    Tak for alle jeres hurtige svar. Jeg ved ikke om jeg fylder den for meget men det kan da godt være bjælden er for lille.

    Det med kinderæg lyder som en ide men ringer den så stadig eller bliver det sådan en klik lyd.

    Må prøve mig frem med jeres ideer smiler

    knus

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •