Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 43

Emner: Hitter i noget på loppe markeder.

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af Zirikit Se meddelelser
    TEKRUS ikke mit krus, der skal kaffe i helst brygget på nymalede bønner og tragtet på gammeldavs maner med en tragt + filter lige ned i kruset helst ingen termokande kaffe,

    TE er til hippier, syge og min mand (så nu får jeg nok ballade)
    HOST HOST.... Der var jeg da godt nok lige ved at fo min TE galt i halsen.... Hippier siger du? Hmmm.. Tygger lige på den... Tjo, måske har du ret.. Hippier og genbrug hænger hvis godt sammen... Mennæææ... Er vi så alligevel ikke to hippier?Så'æ måske vi alligevel skal drikke et krus når vi kommer ned..
    Hilsen Dikte

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja nu fortæller jeg jer hvor i kan finde nogle gode ting til en meget rimelig prise

    Almstok Genbrug
    Åben torsdag og fredag fra kl 14 til 17

    Se nu her hvad vi fik fingerne i i fredag
    gen1.jpg

    2 holmgårds bitter flasker
    1 lang flaske ( i kan ikke se toppen af den på billedet )men der er puster 2 kirsebær inden i den og man kan fylde farve i de bær ud fra siden af flasken, ret spøjst.
    1 forskæresæt af den gode slags i rustfri kasse.
    1 cd

    Er lukket nu


    Vi syntes vi har gjort et godt køb for vi gav 100.- for det hele .
    Sidst redigeret af hundeuld : 11-05-2014 kl. 18:49
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja så kom vi lige forbi et sted hvor der var en del håndarbejds bøger tilsalg, som vi snuppede og de kommer i kigkassen snart.

    Meeeeeeeen så faldt mine øjne på den her lille usle ting Image009.jpg nej min første pung eller en magen til den jeg fik da jeg var 5 år af Trinemor, ja jeg ved det ikke er den, men altså jeg måtte eje den for 5.-den er af læder og er ca 5 cm bred og 4 cm høj..

    Så lå der lige en lidt større ved siden af,Image008.jpg ja den kom også med hjem med tanken om den kunne bruges til saks nål og hvad man ellers har med sig 5.- kostede den også...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja så kom vi lige forbi et sted hvor der var en del håndarbejds bøger tilsalg, som vi snuppede og de kommer i kigkassen snart.

    Meeeeeeeen så faldt mine øjne på den her lille usle ting Image009.jpg nej min første pung eller en magen til den jeg fik da jeg var 5 år af Trinemor, ja jeg ved det ikke er den, men altså jeg måtte eje den for 5.-den er af læder og er ca 5 cm bred og 4 cm høj..

    Så lå der lige en lidt større ved siden af,Image008.jpg ja den kom også med hjem med tanken om den kunne bruges til saks nål og hvad man ellers har med sig 5.- kostede den også...
    Sikke nogle gode ting. Det er godt med noget, man kan have mindre håndarbejdsting i. Jeg har en rød kosmetikpung fra Ester Lauder, som jeg kalder mit "penalhus", hvor jeg opbevarer mine mindre håndarbejdsting. Den følger mig overalt. Også når jeg skal til vævning.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122

    Se mit loppefund

    Jeg fandt denne fine gyngestol, til den nette sum af 100kr.
    Den måtte jeg bare eje.
    Nu skal den så lige gøres rent, have nyt skum og betræk. Så det bliver vist et langtidsprojekt.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mvh Sommerfuglen/ Sanne

  6. #26
    cubik Gæst
    Jeg bliver lige nød til at rette dig. Din såkaldte gyngestol er en rokkestol. Forskellen er at gyngestolen står direkte på sine vanger og ikke på et fast plansom denne, men et godt køb. Andre steder står en stol i samme stand til ca. 800, og hvis du så ombetrækker den med almuestof i vævet uld, så er den helt i vinkel.

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122
    Jeg vidste faktisk ikke at der er noget der hedder en rokkestol, men så lærte jeg også det

    Sædet er i stykker nedenunder, men det er nok svært at se på billedet, ellers er den i fin stand.
    Sidst redigeret af Sommerfuglen : 14-11-2012 kl. 13:50 Årsag: stavefejl
    Mvh Sommerfuglen/ Sanne

  8. #28
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Sommerfuglen Se meddelelser
    Jeg fandt denne fine gyngestol, til den nette sum af 100kr.
    Den måtte jeg bare eje.
    Nu skal den så lige gøres rent, have nyt skum og betræk. Så det bliver vist et langtidsprojekt.
    Ja det var da godt nok et fund,,,,,,

    hvis du savner inspiration, håber du viser os resultatet.
    http://www.google.com/search?q=rokke...w=1093&bih=426

  9. #29
    cubik Gæst
    Du skal bare tage sædet forsigtigt af så du kan lave en kopi i vandfast krydsfiner og bruge i stedet.

  10. #30
    cubik Gæst

    En tur i genbrugen

    Havde forvildet mig ind i genbrugen i Jyderup, og fand disse gode sager:

    2 spændringe til broderi á 5 kr. stk.
    1 cicelerpen i orginalindpakning á 15 kr
    1 børne rygsæk fra Stelton á 25 kr.

    ATTACH]71184[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •