Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 43

Emner: Hitter i noget på loppe markeder.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hitter i noget på loppe markeder.

    Fandt du lige DET på loppemarked, lad os andre være med på et kig

    Vi var på loppemarked i går, og skulle egentlig bestemt ikke have noget, men her er hvad vi kom hjem med
    1-800.jpg Den skønneste tallerken i træ med ske
    2-800.jpg 3-800.jpg Er den ikke flot lavet, kunne slet ikke stå for den. Den er håndlavet og så tynd så tynd i træet, hvilket arbejde.

    4-800.jpgEn ske og 2 smøreknive

    5-800.jpgEn kurv tja til hvad, der er mange muligheder i den.

    6-800.jpgDenne lille 10 cm høje krukke med låg, deeeen måtte jeg altså eje..

    7-800.jpg Alt det for tjaaaaa 15.- ialt

    Kan du slå den
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    symadammen Gæst
    Fine ting du har købt Hundeuld - ja nogen gange kan man være heldig når man går på loppemarked.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi været i Godt Kram i Egebjerg

    Jeg fik skubbet til en conjak glas den anden dag, det røg ned på fliserne, det kunne det ikke holde til, så nu er der 4 mere at slå i stykker og de 2 ovenfaste fade skal bruges til nedfrysning af mad rester, så er det nemt at smide det i mikroovnen, sparebøsse af træ er hånddrejet jaaaa den skulle bare med hjem og den sorte himstergims den måtte bare med hjem , jeg kender en der nok skal få noget sjovt ud af den..

    genb.jpg 100.- dask for det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Fine ting, du har fundet, Hundeuld.

    Den sorte dims, kunne den ikke hænge på en væg til at hænge f.eks. smykker, uroer, tingeltangel på til pynt.

    Og kurven fra den anden loppetur er nok fyldt med garn, kunne jeg tænke mig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    cubik Gæst
    skønne ting du har fundet, men den bliver nok svær at slå

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Har været på loppemarked i dag..kiggede efter hørkamme..ingen hørkamme meeeen kom hjem med alt muligt andet..

    8 par fancy sko.. nogle kræver indlæg..en anelse for store ..
    ialt... 80 kr

    6 børnevæve..ser ud til at alt er der.i den ene æske øverst TH er et postkort fra 1955..øjjj det halve af frimærket er klistret over
    ..ialt... 150kr.

    1 garnvinde..noget mangler den skal at sidde i.
    2 stk snoregafler (nullestokke) .
    1 stk bånd og stoppevæv ( i plasticposen)
    1 stk ophæng til hånddyppede lys
    3 forskellige længder aflange i træ..ligner til forveksling aflange strikkeringe..de er gamle..så jeg tænkte om de mon bliver brugt sammen med væve?????
    ialt...30 kr

    1 æske med forsk nåle , microkarter og spec..garn ..man stikker nål og garn gennem stof eller strik for at lave figurer blade mønstre osv....samt en messingholder til fyrfadlys
    ialt...65 kr
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Sikke meget du har fundet.

    Den aflange ligner lidt en redekam til en væv (den man trækker trenden igennem for at rede trådene ud når man kører trenden om bagbommen).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    150.- du godeste DET er da et fund der ville noget
    Ja ik'. Er også rigtig glad for den.. En anden ting er genbrugstøj... Jeg har aldrig haft så meget "mærke" tøj, som efter jeg er begyndt at gå på genbrug.. Holda op hvor kan man spare mange penge.. Jeg er kræsen og køber kun det der er i pæn stand. Så det er jo ikke hver gang jeg finder noget. Men det gør heller ikke noget. Der ligger meget genbrugs guld der ude i det ganske land,og jeg hygger mig med at lede.. Jeg har også købt en gammel mørk buffe og bogskab. Dem har jeg malet,og tappeseret inden i. Så nu står de i vores stue og gør glæde.. Mange var en anelse foraget over jeg kunne komme i tanke om at male dem. Men jeg syntes nu det er blevet godt. Og hvis de skulle passe til vores hjem Skulle de altså males.. Stort set alle vores møbler er fundet på genbrug.. Også stolen og serveringsvognen der er med på billedet.. Billedet er ikke så godt, men håber i alligevel kan danne jer et billede af det. (Den sorte "klud" der ligger på gulvet er ikke et genbrugs tæppe, men vores lille hund Ronja der ligger og flader ud..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen Dikte

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så er vi lige kommet hjem fra sejltur i det sydfynske, vi var utrolig heldige med vejret kun regn søndag aften d31/7 mandag formidag d. 1/8 3-4 små byger i løbet af ugen og en ordentlig skylle igår søndag morgen ellers sol og varme, i Marstal fandt jeg nogle små private loppemarkeder som der er mange af i byen jeg EKSKER loppemarkeder og er en rigtig "containerarkeolog" her er hvad jeg fandt den største taske er mørk flaske grøn og i læder den stod til 75kr men man er vel jyde så fik den til 50 kr læder rygsækken i sort 25kr den skulle lige sys i det ene hjørne, de to Irma dåser 15kr pr stk. den store grå taske er i ruskind og den er meget stor 48x40x15cm så er der keramikken der er lavet af en keramiker fra Ærø men også købt på loppemarkede til 40 for 6 dele, krusene er ikke alle ens facon men det er charmerende synes jeg, den gamle vindepind fik jeg med i handlen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da op for nogle gode fund og den vinde pind ser meget gammel ud... tekrusene og fadet til nybagte boller kan jeg lige se for mig..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •