Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Opskrift på blebukser med skørt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238

    Opskrift på blebukser med skørt

    Jeg vil meget gerne strikke disse fantastiske blebukser, men har forgæves ledt efter en opskrift..

    http://farm4.static.flickr.com/3132/...e2e82e75fb.jpg


    Som jeg kan se mig frem til, er de strikket samlet ned til de 2 ret riller, og derefter ser det ud til, at skørtet er strikket færdig for sig, og at der derefter er samlet masker op til at strikke bukserne med...


    Men jeg ville meget gerne finde en opskrift, og MEGET gerne på dansk....


    Nogle som kan hjælpe....

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af cristina Se meddelelser
    Jeg vil meget gerne strikke disse fantastiske blebukser, men har forgæves ledt efter en opskrift..

    http://farm4.static.flickr.com/3132/...e2e82e75fb.jpg


    Som jeg kan se mig frem til, er de strikket samlet ned til de 2 ret riller, og derefter ser det ud til, at skørtet er strikket færdig for sig, og at der derefter er samlet masker op til at strikke bukserne med...


    Men jeg ville meget gerne finde en opskrift, og MEGET gerne på dansk....


    Nogle som kan hjælpe....
    Ja de er godt nok søde, jeg kiggede lige på Flickr og der var også nogle billeder hvor de var i action og de så virkelig gode ud. Den opskrift gad jeg også godt have fingerene i

    Vh. Jeanet

  3. #3
    lis ai Gæst
    Du strikker bukserne først. Bagefter samler du masker op til nederdelen, så langt nede på buksen som du ønsker den skal begynde.

  4. #4
    Nette Gæst
    Det er godt nok mange år siden, jeg har set dem. Jeg strikkede nogen noget lignende. Men det er i hvert fald 15 år siden.

    Jeg strikkede bukser og nederdel hver for sig og nedefra, og så blev de strikket sammen, inden jeg strikkede linningen på.
    Det kommer til at ligne den nederste retpind lige under ribben, på det billede, du linker til.

    Nette

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Tusind tak skal I have... Jeg har min egen gode opskrift på blebukser, så det må vist prøves, at lave et skørt til...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •