Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 52

Emner: Så er Nis kommet til Als og tager hjem over igen

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    10 Oct 2006
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    44
    Tjaaa...hvor mon han er. Det sidste rygte jeg har hørt, var fra en af nis´gode venner Mirko, som er en lille nisse fra finland. Rygtet sagde, at Nis var draget ud til havet, for der tænker han bedst...meeen om det er sandt ved ku Nis selv
    Masser af varme rokkekram
    Jenny

    Støt projekt "Varmestuen" - strik sokker, huer, halstørklæder og fingerløse handsker

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja jeg har ikke set noget til ham her på klippeøen. Hans gode veninde Amalie og trolden, Grimrian har heller ikke hørt noget...
    og Julemor

  3. #43
    linda Gæst
    Jeg synes jeg så en nissehue i staudebedet i aftes.
    Men det kan jo være hvem som helst.
    Ligenu er de jo overalt, klar til december.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, det kan det så ikke være,
    han er her i huset endnu, for se nu her
    nisnæse.jpg
    han kigge lige ind af vinduet i aftes,
    men jeg fik ikke fat i ham, for at spørge hvad han har gang i..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Nis går og små mumler lidt for sig selv..

    Det er godt nok strengt gal.bmp, her knokler man ned for at give sin hjertenskær Rosalinde en god gammel dags kram, og hvad pokker oplever man så efter man har , at en vidt fremmed lukker døren op!cid_00a401c6be52$faab16b001a8c0@ANNETTE.jpg , og spørger hvem er du... Jeg taber både næse og mund og den krans xxxx.jpgjeg havde lavet til Rosalinde..
    Rosalinde er flyttet til en kæmpe stor by Roskilde, hvordan skal jeg dog finde hende c016.gif

  6. #46
    OPR1 Gæst
    Stakkels stakkels Nis

    Spørg du Jenny om hun har set Rosalinde i den kæmpestore by, Roskilde. Man kan aldrig vide

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nis er total forvirret han kan slet ikke finde ud af det, så han er taget hjem for at spørge trold.jpg til råds, så var der en visken og tisken , jeg kunne slet ikke høre hvad der blev sagt..
    men Nis løb meget hurtigt hen til den skovdue der stod i nærheden og de lettede alle tre med det sammen duer.jpgden ene med Nis på ryggen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Roskilde

    2 Kobber tårn forude, skreg Nis på ryggen af fru skovdue, det er der vi skal i mod ros.jpg, men vi må ikke komme forbi, drej nu til højre hen imod den bygning der , nej ikke den, men den nye gule der pol.jpg... så tag landings pladsen oppe i den store cypers der.... Bump og fru skovdue satte sig på en gren længst ned, og væk var Nis..
    Mangen til utaknemlig skarn pippede fru skovdue, han kune da i det mindste have sagt tak for turen...hun satte sig højre op i cypressen for at hvile sig lidt, inden turen gik tilbage.... de unge nu om dagen
    Men hvor var Nis nu rendt hen ??
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    Næste gang du ser skovduerne Hundeuld.
    så lad dem studere landkortet over Sjælland og vis hvor
    Vordingborg ligger , Nis er selvføgelig ude og lede efter sin
    vandrestav som jeg lige har renoveret,
    dine skovduer kender jo kun Odsherred og omegn
    og ikke til Sjælland.
    Når duerne har lært kortet at kende, så skal du bare se ,
    så kommer Nis hjem igen med sin vandrende tryllestav
    og så bliver det også jul i Odsherred.
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Pust støn og mere pust støn.. nu ville det være dejligt hvis man havde sin stok .. må se at komme ned og hente den, tænkte Nis imens han kravlede og kravlede op af de mange trapper i den gamle hyggelige opgang.. hvis det ikke var fordi der ventede en dejlig dame foroven af trapperne gjorde jeg det altså ikke . tænkte Nis.

    Og lige pludselig lød der en stemme han havde længtes efter Niiiis kommer du.. jaaa jeg er på vej du kære og om ikke der kom skub i Nis.

    For det var Rosalinde han havde fundet..n1.jpg

    Å min kære Rosalinde n2.jpg *møs*hvor er det dejligt at se dig igen, og nu skal du høre hvad jeg har oplevet viske tiske ...n3.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •