Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 52

Emner: Så er Nis kommet til Als og tager hjem over igen

  1. #11
    Parkie Gæst
    I dag var vejret lige til en tur i skoven, så Nis fik plads i cykelkurven sammen med en flaske gulerodssaft og mit kamera. Som I kan se, sidder han jo på første parket. Vort første stop var ved ”Naturens åndehul”,
    som Nis lige ville undersøge lidt nærmere, for tænk hvis nu det var beboet af nogle små søde elverpiger.
    Da det ikke var tilfældet, fortsatte vi på cykel, indtil vi kom til ”Den grønne bro” – et utroligt smuk sted midt i Nørreskoven ved en bæk med rislende klart vand. Her fandt vi de første anemoner, så Nis var pavestolt, da jeg satte den lille hvide blomst i knaphullet på hans vest – ( se under indlægget: Knaphulsblomst )

    Fortsættelse følger……
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    akate Gæst
    Han er bare heldig ham nis at være sammen med dig søde Parkie og i ser ud til at havet hygget jer i det gode vejr.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å det var godt Nis du fik undersøgt det ånde hul, tænk nu hvis der var en lille elverpige der sad fast dernede...

    HUSK nu at hjælpe parkie med at træde i pedalerne... elller også skubbe bagpå hende bagperron.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Parkie Gæst
    fortsat…

    Jeg trampede videre gennem skoven med Nis tronende i kurven foran, indtil vi kom til en bænk, hvor vi lod hvilen falde over os, mens vi nød den medbragte gulerodssaft og fuglenes fløjten.
    Nis mumlede noget om, at man vist var lidt høj-røvet her nede på Als, for han kunne jo ikke nå op på bænken.
    Det gik lidt trægt op ad bakken da vi cyklede hjemad igen, for jeg var desværre kørt tør for pedalsovs, men hjem kom vi – endda med anemonen i behold, så Nis fik lige en lektion i plantepresning.
    Og i dag har Nis så lavet sit første kort – Gad nok vide hvem han vil sende kort til.

    Fortsættes…………..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    OPR1 Gæst
    Ja, hvem mon skal glædes med det fine kort Nis har lavet - og så med en blomst fra det dejligste sted i hele Kongeriget
    Sidst redigeret af OPR1 : 16-03-2007 kl. 21:48

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Sikke en smuk og skøn tur, I er på!!
    og Julemor

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er godt du får givet ham Nis noget motion....
    Dejlig tur i har været på...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Hvor er det dejligt, at du kan vise vores skønne Als....
    supersine669

    carpe diem

  9. #19
    ~*Unni*~ Gæst
    God tur rundt omkring Nis!
    Skal hilse fra Trolle, han er i Australia akkurat nå

  10. #20
    Parkie Gæst
    Så har Nis været med på rokkebesøg i dag.
    Han var med ude hos Supersine, hvor han blev budt på negerkys,mens vi sad og rokkede på stolen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •