Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456
Viser resultater 51 til 52 af 52

Emner: Så er Nis kommet til Als og tager hjem over igen

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Rosalinda gik søgen rundt næste morgen ... .hvor er du Nis
    Men hun fandt ikke Nis han havde givet sig på vej ned syd over, for han manglede sin stok, som jo var gået itu, den var jo også gammel, og han ventede på at få sin næste stok, der kunne meget mere end den gamle, men han skulle jo have bevist, at han var den værdig, og han havde jo ikke fundet Elverfolkets dal, hvad skulle han dog gøre…
    Han vandrede derud af og fik øje på noget derude i det fjerne på en postkasse..vik1.jpg
    Hvad var nu det, jeg kender jo det navn gad vide om det er kvikkevik der bor derinde..
    Nis vovede sig nærmere og om det ikke var kvikkevik der boede hervik2.jpg, og hun sagde velkommen Nis, kom nu ind og får en tår kaffe, inden du drager længere syd over, så kan du også se alle huerne jeg har fået lavet til de hjemløse..vik3.jpg
    Og snart sad de bænket omkring det hyggelige bord..vik4.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nis vandrede med fyldt mave ud af landevejen, kvikkevik havde sagt han skulle gå syd over til han kunne se gåsetårnet... men Nis syntes han gik og gik, og intet kom til syn og dog var der ikke noget derude i det fjerne DSCN0062.jpgSå kunne det nok være der kom gang i Nis, og det varede ikke længe før han så en dør han kendte, stille lukkede han den ops1.jpg.. Steffen er du der og Winnie har du kaffen klar...s3.jpgjo ,kom du bare indenfor bette Nis sagde Winnie, og der er kaffe klar på kanden..
    Nis satte sig godt til rette og nød kaffen, men havde dog ingen ro på sig ..Steffen skal vi ikke snart ud og have kigget på min stav...s2.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •