Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Dørkranse til jul

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dørkranse til jul

    Jeg har med "møje og besvær" bundet min allerførste "rigtige" krans til døren i december idag. Al pynten - med undtagelse af bastsløjfen - er materialer friske/frosne/tørrede fra min egen have. skriver Zep
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-11-2010 kl. 08:30
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Tak skal I have! Jeg er selv ret glad for resultatet.

    Det er ikke heeelt rigtig, at det er min første... Den prøvede jeg nemlig at lave for nogle år siden efter at have set en instruktions-/inspirationsvideo med Bering. Det så SÅ legende let ud Aldrig har jeg set en krans, der var mere skæv, uens, løs og upyntelig som den, jeg fik ud af mine anstrengelser dengang - og jeg har simpelthen absolut ikke haft mod på at prøve igen siden.

    Men for 1½ år siden mødte jeg en, som lokkede mig på den galaj med buketter og dekorationer, og inspirationen fraet andet sted har fået mig til at kaste mig ud i at prøve igen idag!

    Jeg tror så også, at det betyder noget, at materialerne er fra min have, som jo er min store interesse om sommeren, foruden at jeg lader fantasien styre mere end perfektionismen idag.

    Ih hvor kan jeg kværne . Men jeg glæder mig rigtig meget til at skulle hænge min første op på døren i næste uge
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    momse

    Hej Zep

    Den krans ku' Bering ikke ha' lavet smukkere .
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Må vi se din dør krans når du nu skal til at lave en til december...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Hundeuld: Hvordan søren har du ved siden af ALT det andet du laver, også tid til at finde lækkerier her på Rokken til os andre????

    TUUUUUUUUUUUUUSIND TAK, dejlige Hundeuld
    supersine669

    carpe diem

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er det helt YT at lave dør kranse ... jeg havde lavet en. tja ville lige vente til dagen efter med at fotografer den, men væk var den .. den var lavet af halm og med rønnebær jeg havde gemt, nå rådyrene var nok sulten, så velbekomme til dem, det bliver jo nok jul alligevel.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    bisol Gæst
    Det er ikke "yt" her i huset, jeg binder en hvert år, her er 2010 udgaven
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den er rigtig fin bisol

    Om man kan kalde min i år en krans... Det er jeg ikke helt sikker på. Men her er den ihvertfald.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er vi ved den tid vi skal til at lede efter ting til vores dørkranse i år...godt de har lovet godt vejr i weekend så kan man finde det tørtså det ikke mugner før brug
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    JA og i år pønser jeg på en krans Et eksperiment faktisk... Forleden til min fødselsdag fik jeg 10 røde roser. Dem ville jeg godt have i en julekrans i år. Tanken opstod med en krans af dem og efterårets blade, hyben og frøstande fra (åh hvad hedder den nu?).

    Den har jeg så lavet idag. Det vil sige, at nu er den bundet og skal så ligge og tørre et par uger på fyret, inden den pyntes færdig. Jeg er godt nok spændt på, hvordan den arter sig og om jeg får noget brugbart ud af det.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •